Treceți la conținutul principal

Ask for feedback like you mean it

Au trecut 2 ani de la ultima schimbare a design-ului si parca se simtea nevoia unei urme de prospetime. Drept urmare am mers pe ceva mai simplu. Minimalist. Mai curat - zic eu. Inca este work in progress ... dar overall cam asa arata dracovenia noua.

the new look

Ah. Era sa uit. Am schimbat sistemul de comentarii Blogger cu cel de la Disqus si am renuntat astfel la combo-ul Blogger&FB Commets. De ce? FB Comments incepusera sa dea rateuri si oricum nu-mi placea sa depind de o aplicatie 3rd party care putea sa imi inchida macaroana oricand.

Disqus face sincronizare si cand/daca renunt la el imi pastrez comentariile. Momentan este in lungul proces de importat si de aia nu mai sunt vizibile comentariile vechi.

In teorie Disqus ar trebui sa fie mai usor de folosit fata de sistemul antic de la Blogger. Lucrul asta de fapt il decideti voi :)

BTW - Orice feedback este apreciat, notat si analizat. 

Comentarii

  1. Nu ar strica un pic de munca la footer!

    RăspundețiȘtergere
  2. E cu mult alb, e aerisita ... imi place

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ma omor dupa portocaliul ala

    RăspundețiȘtergere
  4. Overall, e o imbunatatire. Imi place ca e construit responsive from the bottom up si, implicit, curat. Footerul cred ca mai trebuie putin polished (nu sunt toate pe aceeasi linie). Fonturile din titluri sunt un pic sharp, insa in rest ideea e ok. Congrats!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da ... footerul e un dezastru momentan :)

    RăspundețiȘtergere
  6. e ok tema, dar parca nu-mi place sistemul de comentarii...

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosti ca e mai bun decat cel nativ de la Blogger :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…