Treceți la conținutul principal

Scary Movie 5 (2013) - O comedie de cosmar

Errr. O comedie de groaza e titlul in romana. Close enough. Sa zici despre un Scary Movie ca e prost este putin pleonasm. Normal ca e un film slab. Evident ca or sa fie o duzina de actori ratati pe poster. Asta este Scary Movie.

Intrebarea corecta este Te face sa razi? Nu prea. Glumele sunt cam de cartier. The hood man! Scary Movie e ca un drog usor - iti accentueaza starea in care te gasesti. Daca esti putin machit si pus pe sotii, o sa iti placa foarte mult. O sa razi cum a ras nenea de langa mine ce parea sa fie de profesie golitor de doze de bere. Chiar nu sunt rau. A golit vreo 3 doze in 86 de minute (cat tine filmul).Eu eram dupa o zi de munca asa ca nu prea m-am hlizit. Nu prea mult. 

Scary Movie 5 este un film de weekend. Surpriza nu? De vazut cu baietii. Gasca care a vazut Paranormal Activity si Black Swan - pentru ca astea sunt in general parodiate. Eh vezi si tu problema? Ce gasca de baieti a vazut Black Swan? Eu nici Paranormal n-am vazut, deci am inceput cu handicap din start.

Imi este greu sa recomand Scary Movie 5 pentru ca stiu sigur ca nu o sa il mai revad niciodata. Contrar celor intamplate cu primul si al doilea. 

Trailer:


Si nu va faceti griji de jumatate dintre actorii prezenti in trailer ... n-au mai mult de 2-3 minute de screen time :)

Comentarii

  1. După imaginea din trailer aveam impresia că e ultimul episod din Anger Management :|

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am oprit de vazut Anger Management dupa vreo 3 episoade:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…