Treceți la conținutul principal

BurgerFest in 5 imagini aproape reprezentative

Am fost ieri la BurgerFest si ma gandesc ca poate sunt si altii curiosi sa afle ce se intampla acolo. In primul rand trebuie sa va zic ca e la-pe langa Zone Arena. Intrarea e fix dupa benzinarie si e semnalizata de un banner micut pe care poti sa il ratezi. Parcarea e problematica in interior, asa ca o sa te orientezi pe snipe-uit un loc pe stradutele de vis-a-vis.

Burger-ul picant Catalunya de la Modelier (21 lei) 

15 lei este intrarea - un pret decent pentru a asculta niste muzica buna si de a tavali putin la soare pe un balot de paie. Jetonul e 7 lei, iar printr-o coincidenta incredibila, berea e un jeton ^-^ - acceptabil iar. Burgerii sunt intre 2.5 si 3 jetoane.

Situatie interesanta de cand ANAF-ul a inceput sa bantuie: am primit bon fiscal pentru fiecare jeton consumat. #vezicasepoate

Daca mancatul pe o capita de fan era pe to do list-ul tau...

Nu sunt foarte multe locuri de stat la masa, dar asta nu e o problema prea mare pentru ca poti sa stai pe iarba - daca nu crezi in aparenta invazie a capuselor. Totusi, problema e sa gasesti un loc umbrit daca te duci pe lumina. Ieri termometrul ajungea pe la 30 si cu ocazia asta am pus putin bronz tractoristic chit ca stateam la o masa ce in teorie era sub o umbrela.

Burgeri de la Old Brick Pub (since 2014)
Burgerii nu sunt cine stie ce. Au niste concepte interesante in spate (ex burger cu somon), dar overall graba si atmosfera de festival isi spun cuvantul. Intre noi fie vorba, nici tu nu te duci la BurgerFest sa infuleci cel mai bun burger - te duci pentru atmosfera.

Timpul de asteptare pentru un burger: 8-10 minute. 

Si atmosfera e destula. Oameni la fel. Cam aia pe care tot i-ai vazut la BestFest-uri in toti acesti ani - adica oameni hipstero-faini. Oricum, si cu toate neajunsurile pe care le are BurgerFest, ma aplec acestei initiative. Avem nevoie de mai multe festivaluri gastro-muzicale.


Daca iti place mai mult sa ii faci decat sa ii mananci, poti participa la concursul de burgeri-chefi amatori

Inchei spunand ca mai e si astazi. Pofta buna.

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…