Treceți la conținutul principal

Diablo 3 o duce bine chiar si dupa aproape 4 ani!


Nu credeam asta acum 3 ani, dar Diablo 3 s-a conturat încet încet într-un joc mai bun ca predecesorul. S-au chinuit ei la început cu niște decizii idioate de game design, dar cu perseverență le-au corectat de la patch la patch. Acum tocmai ce au ajuns la 2.4 și jocul este plăcut de jucat. M-am surprins chiar pierzând câteva ore în weekend trecut alături de prieteni.

Cel mai deștept lucru pe care l-au făcut a fost să ofere un set complet îndată ce ajungi la level 70. Prinzi imediat gustul a ceea ce de fapt înseamnă end game. Te-a agățat deja. O să mai bagi lejer câteva zeci de ore după pentru a completa build-ul. Ore care vor trece destul de ușor pentru că au făcut farming-ul să fie plăcut.

Torment-ul a ajuns acum la nivelul 10, ai greater rift-uri pentru cei care vor să își vadă numele pe un leaderboard, vault-uri pentru cei care vor sa aibă toate miliardele de gold, gem-uri legendare pentru cei ce iubesc repetiția, ancient items pentru farmer-ii hard core, noi goblini și nu în ultimul rând un mod în care poți să folosești abilitatea specială a unei legendare fără să fii nevoit să o echipezi.

De fapt, cea mai mare schimbare e ca acum nu mai vezi cârnați de  numere care reprezintă damage-ul tău. Dai 160 000 000? Vezi 160M. Elegant! În sfârșit știu și eu ce damage dau. Bravo Blizzard! V-au trebuit doar 3 ani și ceva să faceți asta.

Singurul lucru nasol e că îți trebuie expansiunea pentru a avea acces la toate astea. Momentan ea e cam 160 de lei pe toate platformele - un preț măricel pentru o expansiune apărută acum 2 ani. Singura logică în spate e că au profitat de faptul că au lansat recent și pe PS4 pentru a mai ține prețul peste 100 de lei cât de fapt era normal să fie.

Momentan Diablo 3 este într-un loc bun și se zvonește că urmează o expansiune. Nu știu ce demon a mai rămas de omorât (parcă tot nu l-am căsăpit pe bune pe Diablo), dar sunt ferm convins că vor avea succes păstrând direcția asta.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…