Treceți la conținutul principal

Mixul de joi e pentru bărbații care apreciază berea albă și murdăria neagră

Portugalia - Ungaria și Weihenstephaner Hefe WeissBier

Zilele călduroase de vară trec mai ușor când te bucuri de o bere rece și gustoasă, produsă după o tradiție veche de secole.
Cam așa suna mesajul primit acum vreo două zile într-o punguță albastră, mică și discretă. Înăuntru așteptau cuminte două sticle de bere arhi-premiată și nou adusă pe piață (oficial de pe 21 iunie): Weihenstephaner Hefe WeissBier. Beri pe care eu, cu rușine în suflet o zic cu limba întortocheată, nu le-am mai gustat înainte. Totuși, le-am încercat aseară pentru a însenina puțin seara compromisă de dezastrul portughez (Cristi, ce facem aici?!?) și bine a fost.

E o bere puțin atipică pentru zona asta de weiss bier, iar ei zic că e din cauza notei de scorțișoară și a aromei de banană. Nu zic nu, dar eu o simțeam puțin mai acidulată față de alte beri de gen și cu un gust de după mai dulceag. Nu am negociat prea mult cu ea pentru că s-a scurs repede din pahar la fel ca lacrimile suporterilor portughezi. Nu e bai! Zilele astea ar trebui să apară prin magazine și la draft-urile teraselor așa că o să mai am ocazia să o testez și la bucurie.

De bere am vorbit, acum să zic și treaba aia cu murdăria. Săptămâna trecută cândva, Nivea îmi trimite niște cărbuni alături de noul lor șampon NIVEA MEN Active Clean: 
primul șampon care conține cărbune activ, ingredient ce atrage murdăria ca un magnet!
Aha! Deci asta e legătura. Din păcate pentru alți bloggeri, reveal-ul a venit prea târziu. Ariel de exemplu a interpretat-o ad literam, dar pe el îl suspectez că asta era doar o scuză pentru un selfie la bustul gol. Eu recunosc că m-am gândit la un grătar și la mirosul ăla de mici care nu vrea să plece din tine și mai ales din părul tău. Cert e că acum, prin niște coincidențe stranii, am șampon până la anul! Bogdaproste!

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…