Treceți la conținutul principal

Zimbru - ce paletă de arome și gust poate să îți aducă o bere de un leu nouăzeci și patru?

Bere Zimbru - 1.94 lei

Răspunsul practic nu există, dar simțeam că am lăsat baltă secțiunea de review-uri modeste, așa am făcut acest titlu de clickbait.

Fabricată în județul Bacău de firma Albrau, berea Zimbru are o istorie teoretică de 230 de ani. Practic doar de la 1845 se pune pe hârtie proiectul fabricii care mai târziu va împrumuta numele de Zimbru. Pe repede-înainte vreo 170 de ani și la raft în Mega, între beri de import cu prețuri de 3-4 ori mai mari, am descoperit această bucățică de istorie la doar 1.94 lei.

Berea este slab acidulată, fără prea multă personalitate, cu spumă modestă și un gust care nu impresionează. Culoarea este clasica nuanță de bere blondă ce stârnește puțină nostalgie anii 90 pentru hipsterul care a plătit 8-10 lei pe ea la o terasă cool. Are 4% alcool și pot spune cu mâna pe inimă că mă simt înșelat de asta. Puteam să jur că am băut un șpriț cu aromă de bere.

Cu toate astea, mă așteptam să fie mult mai rea. Sub prețul ăsta am băut acum câțiva ani șosete murate, dar berea Zimbru poate să păcălească niște copii că ei de fapt beau bere. Este genul de băutură pe care o bei pentru că e rece și simți nevoia să te răcorești, nu pentru că ai chef de băut bere.

O recomand pentru grătar când îți iau foc cărbunii.

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…