Treceți la conținutul principal

Gambrinus Bere Vintage pentru nostalgicii încă nenăscuți în Epoca de Aur

Gambrinus Bere Vintage

Mai devreme sau mai târziu era normal să apară și berea vintage. Nu datorită hipsterilor cu bărbițe ultra aranjate, ci mulțumită creșterilor din ultimii 2-3 a zonei de craft beer. Încet, încet învață și românul că berea are mai multe moduri în care poate seduce.

Aseară am fost la anunțarea, lansarea sau mai cinstit spus degustarea noului Gambrinus Bere Vintage. Făcută prin dry hopping, adică prin adăugarea hameiului la rece după perioada de fermentare - lucru care aduce un plus de aromă fără extra de amăreală, Gambrinusul ăsta nou vă stârni niște nostalgie printre pensionari.

Zic pensionari pentru că ei sunt singurii care s-ar putea să își aducă aminte cum se făcea berea asta acum 30-40 de ani. Pentru noi ăștia mai tineri, nostalgia asta este mai mult simulată. E în zona de hipstăreală și presimt că o să prindă bine pe la rastelurile cu bicicletele bunicilor. Cred că asta și-au și dorit cei de la Heineken, iar eticheta confirmă acest fapt prin toate micile adnotări ce par făcute cu pixul BIC.

Noi ăștia mai puțin cool o să îi apreciem gustul și gingășia pe care o va avea cu noi a doua zi după ce n-am consumat responsabil. Este o bere cinstită care intră ușor la vorbă lungă și nici nu prea te face la portofel. Doar juma de Dacie 1310. Glumesc. Nu știu încă cât costă prin supermarket-uri că doar ce abia a fost prezentată celor mai fini cunoscători. Dacă cineva o găsește să îmi dea și mie un semn să updatez zona de preț.

Alte specificații: e făcut din apă, malț din orz și hamei. Suficient pentru a îi da un 5.5% alcool și limbariță mesenilor. De notat că sticla este de 400 ml, trend despre care nu pot spune că mă încântă prea mult, dar care văd că prinde din ce în ce mai mult. Câteva brand-uri de cidru deja au făcut trecerea asta pentru dozele pe care le comercializează.

Acestea fiind spuse, închei cu un Bine te-ai întors nea Gabrino! Ne vedem în Dianei4.

Comentarii

  1. Adrian Dragan9 iunie 2017, 22:28

    Salutare,

    Sunt nascut in '87, deci acea bere Gambrinus nu am cum sa o stiu, doar sa imi aduc aminte de "amareala" pe care mi-o lasa spuma pe vremea cand tatal meu imi dadea sa gust din pahar :)

    Am avut marea surpriza weekend-ul trecut, undeva in judetul Valcea, la un mini-market sa gasesc Gambrinus Bere Vintage...WOW..

    Pretul: 4 lei sticla.

    Am savurat-o cu o foarte mare placere! Poate din cauza celor zise de tata "alt gust avea berea pe vremea mea, nu ca asta" :)....

    Usor amaruie, parerea mea, un gust demn de o bere "masculina". Sper ca acest gust sa nu dispara odata cu trecerea perioadei de "lansare".

    Amuzant este ca nu am reusit inca sa o gasesc in Bucuresti. Nu ma opresc :)

    Un lucru e clar, o recomand! Cu responsabilitate ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de update-ul de preț. Da, e bună pe segmentul ăsta.

      Ștergere
    2. In Penny-ul din fata garii din Alba Iulia, era scoasa la promotii sau ce stand au ei pe acolo, am vazut ca nu contine malai si descrierea m-a incantat si am si luat-o. Nu stiam cat costa pana cand ajung la casa si vad acolo 2.69 lei. Poate o fi si asta o bere cu ,,printipii"! Doamne ajuta!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…