Depanero - un service pentru introverți


Recent am avut o problemă cu un buton de pe camera foto care funcționa cam în 75% din cazuri și mi-am spus că dacă tot e în garanție ar trebui să fac ceva în direcția asta. Am căutat pe site-ul producătorului niște service-uri autorizate și deja gândurile îmi erau la cele 2 zile pe care o să le pierd cu predatul și ridicatul camerei.

De data asta am avut noroc pentru că cei de la Depanero au devenit între timp service autorizat pentru camerele foto Panasonic. Am intrat pe site, am completat un formular de ridicare și a doua zi m-a sunat un gigel să îmi spună ce să pun în cutia pe care o las curierului. Zis și făcut.

Vine curierul, ia camera și așteptam un telefon de la același gigel care să îmi zică că au primit-o. Nope. Singurele "conversații" ulterioare cu ei au fost email-uri automate care mai veneau din când în când să îmi zică situația reparației.


Toată aventura asta a durat puțin peste două săptămâni și s-a soluționat cu schimbarea piesei după ce în prealabil au comandat-o din Japonia. Curat, simplu și fără prea multă vorbăraie inutilă.

Pe de-o parte am apreciat foarte mult acest lucru pentru că toată socializarea asta din jur este obositoare și câteodată pur și simplu n-ai chef să vorbești cu oameni lucruri pe care poate să le zică la fel de ușor și un robot, dar pe de alta era vorba de camera mea căreia îi duceam dorul și parcă doream să pierd minute la telefon întrebând despre ea.

Păi cum să nu îți vină să mă strângi de gât? Ba zic că mi-a plăcut că totul a fost automatizat și profesionist, dar parcă a fost prea mult și nu strica să pierd câteva ore aiurea. Dacă se poate ca apa din cazanul în care fierb să nu fie nici prea fierbinte, nici prea rece - suficient cât să mă chinui mai mult. #mulțumesc Nu e nicio surpriză că mă comport fix ca un client. Știu exact ce vreau, dar când îmi dai asta pe tavă strâmb nițel din nas că nu îmi place.

Acum pentru că tot m-am spovedit de păcatul ăsta, vreau să îi felicit pe cei de la Depanero pentru un sistem bine pus la punct. Sper să nu mai apelez la ei din motive evidente (prefer un produs care nu dezvoltă probleme), dar pe viitor dacă e cazul o voi face cu plăcere fix pentru că mulțumesc introvertitul din mine.

Comentarii

  1. Eu am avut o problemă cu o tabletă Lenovo. După 3 săptămâni de Depanero, am aceeași problemă. Doar că e mai gravă. Iar Nikon după ce mi-au curățat vechiul D40 nu mai merge autofocusul. Numai meseriași în țara asta :-(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Terapie în pandemie: paste de casă cu un aparat de făcut paste

Despre respect, mâncare și șnițele proaste

Azi a plouat