Treceți la conținutul principal

Mai sunt 3 săptămâni până la Biz Social Media Winter Camp


Inițial când doream să scriu postarea asta mai era un singur loc liber, dar între timp s-a ocupat și ăla - semn că n-a așteptat Internetul să scriu eu despre eveniment. Cu toate astea, tot vreau să aștern câteva rânduri despre singurul eveniment de gen dedicat social media-ului.

Poate din exterior poate părea un lucru cu circuit închis, dar după 12 ani de blogging și vreo 10 ani prin tot felul de start-up-uri online și agenții de publicitate tot am un procentaj de 40% oameni cunoscuți la Biz Social Media Camp. Lucru care mă surprinde de fiecare dată și mă bucură ca mai ies și eu din legendara bulă. Bula asta care te face să crezi că toți sunt ca tine și că deja mănânci pe pâine tot ce e de știut despre subiect.

Ediția asta mă aștept să fie mai animată ca cele trecute pentru că social-ul a văzut niște schimbări destul de importante în ultima jumătate de an. Snapchat-ul cred că în sfârșit îl îngropăm, Facebook-ul a supărat toți vânătorii de trafic organic, YouTube-ul nu pare că se simte bine cu o grămadă de creatori de conținut demonetizați, iar LinkedIn-ul tace și face. N-am zis nimic de Twitter și Blogosferă pentru că subiectul e aproape neschimbat de la an la an - aș putea spune că sunt într-un echilibru aproape frustrant.

Acum în iarnă mă aștept să zăbovim mult pe zona de social influencers. Ei sunt the cool kids on the block, cei care vin cu un suflu nou în zona asta de marketing digital. Ăștia bătrâni vor privi circumspect tot curentul acesta pentru că în ultimii 15-20 de ani tot au fost valuri care păreau amenințătoare în larg și au făcut doar niște spumă la mal. Dar o să fie distractiv să văd fiecare tabără ce argumente pro și contra are.

Cert e că lucrurile nu sunt bătute în cuie, iar o astfel de tabără tot timpul joacă un rol consultativ. Merg acolo să aflu părerea altora pe subiecte hot în zona de social pentru ca mai târziu să îmi pot lua propria decizie în cunoștință de cauză. O atitudine pe care o recomand tuturor, pentru că pară mălăiață în gura lui Natăfleață. 

Între 7-10 decembrie e de urmărit hashtag-ul #bizsmscamp pentru părerile la cald ale participanților, iar pentru tabăra din vară luați-vă bilete din timp și nu mai așteptați un blogger aiurit să scrie despre când deja s-au epuizat locurile. Nu poți conta pe el.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…