Mai sunt 3 săptămâni până la Biz Social Media Winter Camp


Inițial când doream să scriu postarea asta mai era un singur loc liber, dar între timp s-a ocupat și ăla - semn că n-a așteptat Internetul să scriu eu despre eveniment. Cu toate astea, tot vreau să aștern câteva rânduri despre singurul eveniment de gen dedicat social media-ului.

Poate din exterior poate părea un lucru cu circuit închis, dar după 12 ani de blogging și vreo 10 ani prin tot felul de start-up-uri online și agenții de publicitate tot am un procentaj de 40% oameni cunoscuți la Biz Social Media Camp. Lucru care mă surprinde de fiecare dată și mă bucură ca mai ies și eu din legendara bulă. Bula asta care te face să crezi că toți sunt ca tine și că deja mănânci pe pâine tot ce e de știut despre subiect.

Ediția asta mă aștept să fie mai animată ca cele trecute pentru că social-ul a văzut niște schimbări destul de importante în ultima jumătate de an. Snapchat-ul cred că în sfârșit îl îngropăm, Facebook-ul a supărat toți vânătorii de trafic organic, YouTube-ul nu pare că se simte bine cu o grămadă de creatori de conținut demonetizați, iar LinkedIn-ul tace și face. N-am zis nimic de Twitter și Blogosferă pentru că subiectul e aproape neschimbat de la an la an - aș putea spune că sunt într-un echilibru aproape frustrant.

Acum în iarnă mă aștept să zăbovim mult pe zona de social influencers. Ei sunt the cool kids on the block, cei care vin cu un suflu nou în zona asta de marketing digital. Ăștia bătrâni vor privi circumspect tot curentul acesta pentru că în ultimii 15-20 de ani tot au fost valuri care păreau amenințătoare în larg și au făcut doar niște spumă la mal. Dar o să fie distractiv să văd fiecare tabără ce argumente pro și contra are.

Cert e că lucrurile nu sunt bătute în cuie, iar o astfel de tabără tot timpul joacă un rol consultativ. Merg acolo să aflu părerea altora pe subiecte hot în zona de social pentru ca mai târziu să îmi pot lua propria decizie în cunoștință de cauză. O atitudine pe care o recomand tuturor, pentru că pară mălăiață în gura lui Natăfleață. 

Între 7-10 decembrie e de urmărit hashtag-ul #bizsmscamp pentru părerile la cald ale participanților, iar pentru tabăra din vară luați-vă bilete din timp și nu mai așteptați un blogger aiurit să scrie despre când deja s-au epuizat locurile. Nu poți conta pe el.

Comentarii

Postări populare în ultima lună

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...