Treceți la conținutul principal

Ground Zero Ticket To The Stars: bere în ediție limitată lansată la AV8

Ground Zero Ticket To The Stars: bere în ediție limitată lansată la AV8

Dacă mă întreba careva acum o săptămână ce știu despre Ground Zero Ticket To The Stars sau AV8, aș fi ridicat din umeri și aș fi dat vina pe câine pentru că n-am mai fost pe cool în ultimele luni. Între timp am reușit să acumulez suficiente informații încât să fiu un fel de mini expert pe subiectele astea două.

AV8 este un restaurant casual-cool abia scos din țiplă ce are o serie de apucături hipsterești mișto precum cafea de la Origo, craft beer și design-ul ăla minimalist-o-industrial care rupe pe Instagram, dar și cu o locație centrală la care poți ajunge ușor: Bulevardul Aviatorilor nr. 8A, la 30 de secunde de gura de metrou de la Piața Victoriei.

Totodată este locul unde miercurea trecută într-un mix ciudat de oameni, cei de la Ground Zero și-au dezvăluit cel mai nou experiment: o bere a cărei stil a fost ales în urma unui vot popular acum un an, Ticket To The Stars.

Toată nebunia a început cu un sondaj pe Facebook unde 224 de fani au ales Russian Imperial Stout ca stil pentru acest experiment. 10 tipuri de malț și 5 kg de hamei mai târziu, după o fermentare cu un rezultat mai puțin plăcut și o maturare de 2 luni care n-a remediat nimic, băieții de la Ground Zero au lăsat cei 400 de experimento-litri timp de vreo 6 luni la maturat în niște butoaie de stejar care înainte ajutaseră un Merlot preț de 2 ani să ajungă pe drumul corect.

Berea rezultată era oricum specială și fără toată această poveste pentru că e una dintre cele mai tari beri făcute în România (12% abv), dar așa cred că se înțelege mai bine ce înseamnă o ediție specială  și de ce una costă 25 de lei la berero.

Și aici ajungem la problema fundamentală a ediților limitate de "amploarea" asta. Ai aproximativ 1200 de sticle cu care faci 3 evenimente în Iași, București și Cluj, îți mai rămân câteva sute pe care le dai unui singur magazin de bere, mai păstrezi și tu vreo câteva așa de nostalgie și ai isprăvit tot.

Practic acum mă întreb de ce am scris acestă însemnare. Cei care au testat știu despre ce vorbesc, iar șansele celor care încă n-au testat scad pe zi ce trece. Acum e prea târziu să mai dau înapoi așa că o să îi fac încerc un mic review pentru posteritate.

Ground Zero Ticket To The Stars este ceva de încercat și de savurat. Oricine a mai experimentat în trecut cu beri la nivelul ăsta de tărie știe că sunt temperamentale și destul de diferite față de berile normale de cursă lungă. Eu aș zice că e genul de bere pe care o bei pentru palmares.

E închisă la culoare, are o spuma cremoasă care se isprăvește destul de repede, slab acidulată cu un gust puternic de caramel și malț prăjit care persistă după prima gură. Primă gură care cu siguranță surprinde prin asprime. Știu că sună dubios, dar nu este o bere rafinată. E mai sălbatică și din experiența proprie pot spune că nu sunt mulți care apreciază un caracter atât de puternic.

Cum ziceam, este o experiență. Eu mi-am comandat vreo 4 pentru a experimenta mai mult acasă că la petrecerea de lansare după două experimenta a trebuit să o dau pe Imperial Fuck. Deh. Am venit nepregătit pentru confruntare.

Comentarii

  1. ramai la ce stii, nu doar ca esti nepregatit pentru "confruntare", esti nepregatit pentru a scrie despre o bere ca asta. Ramai la "este o experienta" si nu incerca sa faci un review la ceva ce te depaseste. E ca si cum m-as apuca eu sa fac un review la o imprimanta multifunctionala, in conditiile in care nici nu stiu cum sa fac o scanare cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt blogger, îți dai seama că nu o să rămân doar la ce mă pricep.

      Ștergere
  2. Eu am incercat Ground Zero la o "hamburgarie". Mi-a placut atat de mult incat am ramas cu impresia ca este cea mai buna bere dintre cele artizanale. Poate ai auzit de "Statia RomBeer". Vanez Ground Zero acolo pentru ca se termina repede si aduc mai rar. Si chiar daca nu te pricepi, cum spunea un Anonim, lucrurile (berile) se invata, se gusta si se trag concluzii. Oricum de subiectivitate nu ai cum sa scapi in aceasta zona a berilor :). Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu sunt cei mai buni, cu siguranță sunt în top 2-3. Au multe sortimente, unele extrem de reușite din punctul meu de vedere, altele mai puțin.

      Ștergere
    2. Nu stiu cate sortimente au dar gustul si amintirea acelei beri a rams :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…