Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității
Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.
Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.
Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcut tipa care a câștigat premiul pentru cel mai cool client service. Nu pui osul la treabă, nu câștigi. E adevărat și aici.
Toată premierea a durat cam o oră jumătate, estimare din conversia berilor băute pe timpul mediu de consum, iar la final gașca s-a cam spart. Ciudățel. Mă așteptam ca atunci să înceapă petrecerea adevărată, dar s-ar părea că prea mulți au luat în serios Mileul de Aur și au venit doar ca să vadă dacă au câștigat.
Cu greu o să găsiți orgolii mai mari ca în industria asta.
În altă ordine de idei, cred că suna mai bine Mielul de Aur! #makeithappen
Comentarii
Trimiteți un comentariu