Treceți la conținutul principal

my everyday brands

Acum doi ani cam pe vremea asta (25 mai 2007) primeam un tag legat de ce branduri folosesc zilnic. Nu e neaparat vorba de love brands .. ci de daily brands. Nu stiu de ce dar a fost unul dintre tagurile care mi-a placut cel mai mult.

Azi m-am gandit sa il readuc la viata si sa updatez nitel poza respectiva. Rezultatul il vedeti mai jos.



Btw. Dau si eu tagul asta mai departe in incercarea disperata de a rostogoli bulgarele pe deal. Se face usurel tagul >> paint + google image search cu termenul logo si ati rezolvat problema.

Sa incepem deci: Piticu, GK, Buddha si Raluxa

Va rog sa faceti tagul chiar daca nu sunteti in lista. Toata lumea e invitata sa isi etaleze dependenta de corporatii.

Comentarii

  1. Bravo tinere! Esti un om care mai face sex din când în când.

    RăspundețiȘtergere
  2. da da imi place...fan firefox si philips foarte oke! si e de remarcat si alaturarea in ordinea buna (intentionata?) durex & kent :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ufff...
    Probabil ca nu e treaba mea sa-ti fac morala ca ai acolo si logo=-ul de la Chevron, dar uita-te si tu un pic pe asta:
    http://www.globalexchange.org/war_peace_democracy/oil/5355.html
    Ce zici?

    Iarasi- nu neaparat din motive etice (desi si alea ar fi), ci pentru binele si linistea calculatorul;ui tau/nervilor tai iti recomand calduros sa scapi de Windoze si sa treci pe Ubuntu :)

    Radio Guerilla, Pidgin Instant Messenger, Twitter, Mozilla, Urbee, invita.ro, VLC Media Player = cool logos, keep them up :)

    RăspundețiȘtergere
  4. And now that you got me started: daca te-ai lasa si de fumat....

    RăspundețiȘtergere
  5. @raluca - si ce sugerezi? sa imi rup ochelarii acum?

    RăspundețiȘtergere
  6. am facut si eu unul, poate vrei sa vezi aici

    RăspundețiȘtergere
  7. Păsă, orice fătucă ce salivează pe blogu ăsta vrea să vadă şi-un brand de maşină. E prea ascuns şi nu-l văd eu sau chiar n-apare?

    RăspundețiȘtergere
  8. @raluca - nu am si nici nu vreau sa am carnet :)

    RăspundețiȘtergere
  9. să-mi spui cu cât la sută ţi-a scăzut număru de fane după ce ai făcut afirmaţia asta :D

    RăspundețiȘtergere
  10. faina leapsa, am publicat si eu in urma cu 1-2 saptamani acelasi lucru, dar pe momentele zilei. am gasit leapsa asta pe un blog englezesc de publicitate si sute de oameni au preluat`o. mi`am petrecut ceva vreme dand click pe linkuri si observand ce foloseste alta lume.

    RăspundețiȘtergere
  11. @raluca - e mai bine asa ... sa fie la ceilalti materialistele :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe mine m-ai castigat de fana la faza asta :) iti iert chevronul si windozele :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai idee daca toti cei ce facem astfel de colaje cu branduri le-am putea strange intr-un pool pe Flickr sau ceva asemanator? Nu prea stiu cum lucreaza sistemul, dar le-am putea grupa pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
  14. @nwradu - donno .. dar puteam sa incercam.

    RăspundețiȘtergere
  15. evident ca si durex... altfel nu se putea!

    RăspundețiȘtergere
  16. durex in fiecare zi? norocosule ...
    blogspot - gut, chiar azi citisem un articol anti-blogger si ma gandeam ca sunt singura care nu e revoltata in directia asta?!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

În ultimul an am mers pe jos cam 2480 de km

Zilele astea s-a împlinit un an de când am început să port o brățară de fitness. E vorba de un Garmin Vivofit 2 pe care nu l-am dat niciodată jos în ultimele 365 de zile - doar de curiozitate de a vedea cât merg pe jos într-un an. Răspunsul a fost puțin dezamăgitor:

Cam 2480 de kilometri parcurși pe jos într-un an.

Zic dezamăgitor pentru că speram să trec de 2500 până când scriu însemnarea asta.

Aplicația a contorizat doar vreo 2430 pentru că vreo 5-6 zile extrem de active au reprezentat erori de sincronizare și tot ce am făcut în zilele respective s-a pierdut în neant. Estimez eu că e vorba de vreo 50 de kilometri maxim.

În rest, cam așa arată treaba ca în imaginea de mai jos. Trei milioane și ceva de pași, o medie de 6.8 kilometri parcurși zilnic pe jos și un record de aproape 18 km într-o zi călduroasă de mai.


Problema este că deși valorile par mari, cu siguranță peste media bucureșteană, realitatea e că denotă sedentarismul modern. Citeam acum ceva vreme un studiu similar făcut p…

S-a întâmplat nefăcuta: Chefi la cuțite e mai digerabil ca MasterChef

Nu credeam că o să zic asta vreodată, dar Chefii la cuțite s-au transformat încet, încet într-un fel de Top Gear culinar. Prietenia dintre ei a început să își spună cuvântul și întreg show-ul a devenit mult mai ușor de digerat chit că nu este produs la nivelul calitativ MC.

Între timp au renunțat și la jignirile gratuite, doar de dragul de a fi, așa că întreaga experiență este una care binedispune. Știu că elitismul culinar își face cruce în acest moment, dar nici Chefii și nici MasterChefii n-au emisiuni care să aibă legătură cu gătitul.

M-am uitat la 4 episoade și nici snopit în bătaie moldovenească n-aș putea să îmi aduc aminte de vreun preparat care m-a impresionat sau o tehnică pe care am deprins-o.

Emisiunile sunt pe zona pur de entertainment, iar Chefii fac asta mai bine printr-o carismă tip grup de prieteni. Chit că e pe glume de cartier, recunosc că m-am uitat și am râs de multe ori la emisiunea lor. E posibil ca ăsta să fie un prin semn de stockholm syndrome.

Cu toate asta …

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…