Treceți la conținutul principal

my everyday brands

Acum doi ani cam pe vremea asta (25 mai 2007) primeam un tag legat de ce branduri folosesc zilnic. Nu e neaparat vorba de love brands .. ci de daily brands. Nu stiu de ce dar a fost unul dintre tagurile care mi-a placut cel mai mult.

Azi m-am gandit sa il readuc la viata si sa updatez nitel poza respectiva. Rezultatul il vedeti mai jos.



Btw. Dau si eu tagul asta mai departe in incercarea disperata de a rostogoli bulgarele pe deal. Se face usurel tagul >> paint + google image search cu termenul logo si ati rezolvat problema.

Sa incepem deci: Piticu, GK, Buddha si Raluxa

Va rog sa faceti tagul chiar daca nu sunteti in lista. Toata lumea e invitata sa isi etaleze dependenta de corporatii.

Comentarii

  1. Bravo tinere! Esti un om care mai face sex din când în când.

    RăspundețiȘtergere
  2. da da imi place...fan firefox si philips foarte oke! si e de remarcat si alaturarea in ordinea buna (intentionata?) durex & kent :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ufff...
    Probabil ca nu e treaba mea sa-ti fac morala ca ai acolo si logo=-ul de la Chevron, dar uita-te si tu un pic pe asta:
    http://www.globalexchange.org/war_peace_democracy/oil/5355.html
    Ce zici?

    Iarasi- nu neaparat din motive etice (desi si alea ar fi), ci pentru binele si linistea calculatorul;ui tau/nervilor tai iti recomand calduros sa scapi de Windoze si sa treci pe Ubuntu :)

    Radio Guerilla, Pidgin Instant Messenger, Twitter, Mozilla, Urbee, invita.ro, VLC Media Player = cool logos, keep them up :)

    RăspundețiȘtergere
  4. And now that you got me started: daca te-ai lasa si de fumat....

    RăspundețiȘtergere
  5. @raluca - si ce sugerezi? sa imi rup ochelarii acum?

    RăspundețiȘtergere
  6. am facut si eu unul, poate vrei sa vezi aici

    RăspundețiȘtergere
  7. Păsă, orice fătucă ce salivează pe blogu ăsta vrea să vadă şi-un brand de maşină. E prea ascuns şi nu-l văd eu sau chiar n-apare?

    RăspundețiȘtergere
  8. @raluca - nu am si nici nu vreau sa am carnet :)

    RăspundețiȘtergere
  9. să-mi spui cu cât la sută ţi-a scăzut număru de fane după ce ai făcut afirmaţia asta :D

    RăspundețiȘtergere
  10. faina leapsa, am publicat si eu in urma cu 1-2 saptamani acelasi lucru, dar pe momentele zilei. am gasit leapsa asta pe un blog englezesc de publicitate si sute de oameni au preluat`o. mi`am petrecut ceva vreme dand click pe linkuri si observand ce foloseste alta lume.

    RăspundețiȘtergere
  11. @raluca - e mai bine asa ... sa fie la ceilalti materialistele :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe mine m-ai castigat de fana la faza asta :) iti iert chevronul si windozele :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai idee daca toti cei ce facem astfel de colaje cu branduri le-am putea strange intr-un pool pe Flickr sau ceva asemanator? Nu prea stiu cum lucreaza sistemul, dar le-am putea grupa pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
  14. @nwradu - donno .. dar puteam sa incercam.

    RăspundețiȘtergere
  15. evident ca si durex... altfel nu se putea!

    RăspundețiȘtergere
  16. durex in fiecare zi? norocosule ...
    blogspot - gut, chiar azi citisem un articol anti-blogger si ma gandeam ca sunt singura care nu e revoltata in directia asta?!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Avem o Capitală frumoasă, păcat că este locuită

M-am abținut ceva vreme să scriu postarea asta pentru că mi se părea de porc să mă plâng abia acum, dar n-am mai rezistat. De când am câinele, am început să fiu mult mai atent la tot ce e aruncat pe jos pentru că asta mica are o pasiune pentru a băga în gură tot ce prinde. Băi, este incredibil cât de jegos e orașul ăsta.

Nu poți să mergi un metru fără să dai peste vreo 3-4 mucuri de țigară. Situația e atât de tristă încât dacă ar adăuga pachetelor de țigări o extra acciză de curățenie, aș fi primul care ar susține-o. Dă-o naiba de treabă ca de bine de rău sunt ceva coșuri de gunoi. Nu suficiente, dar invazia chiștoacelor pare să se accentueze în proximitatea lor. Semn că de fapt mai multe coșuri nu reprezintă o soluție.

Șervețele, covrigi, pungi de plastic, pliante, sticle de plastic, doze de suc, doze de bere, orice îți trece prin cap ce poate căra un om cu el, eu le-am văzut pe jos aruncate. Asta ca să nu mai zic de situații what the fuck unde nu există nicio logică din spate. Dau …

Spune-mi ce ți se fură din magazin că să îți zic în ce cartier ești

Inițial când mi-a trecut ideea asta prin cap am zis ca fac un research sănătos, dar s-a dovedit până la urmă că rutina învinge și cam prin aceleași 4-5 supermarket-uri ajung cu regularitate. N-am mai avut speranțe că pot să fac asta singur așa că am mai întrebat pe la colegele de birou și am reușit să strâng o mini listă aproape relevantă.

Premiza de la care am plecat este una destul de simplă, supermarket-urile nu pun de capul lor diferite produse în casetele acelea securizate de plastic. Dacă făceau asta, toate magazinele din același lanț aveau aceleași produse. Nu, se apucă sa securizeze produsele care se fură mai mult decât media altor produse. Așa că poți face un fel statistică cu ce preferă locuitorii respectivei zone să mai subtilizeze de prin supermarket.

Spirtoasele sunt o excepție, ele se fură la fel prin fiecare zonă așa că mai toate sunt securizate. Aceeași situație e și cu prezervativele în pachete de câte 15 bucăți. Automat pe astea le exclud pentru că niciun cartier nu…