Treceți la conținutul principal

Suporter of



Hmm acum are si un nume ... festivalul asta de voturi pentru blogurile romanesti . Cum am zis si mai si mai de mult - e o idee buna pentru comunitatea romaneasca de bloggari . De fapt ce e mai buna e pentrecerea care o sa fie de 9 martie - de fapt e petrecerea decernarii premilor bla bla bla - neinteresant - important e ca e petrecere ... si toti stim ce se intampla la petrecerile astea intre bloggeri * evil laugh * hmmm de fapt eu nu stiu dar .. exista sanse sa aflu . Cum ? pai hai sa ma laud si eu nitel : momentan sunt pe locul intai la " Cel mai cu personalitate blog (the cool factor) " cu 51 voturi ( wow ce pot sa zic ) si pe locul trei la " Cel mai de nisa blog (idei putine si fixe) " cu 76 voturi ( mega wow ) . Oricum ce doream sa zic .... ca o sa castig sau nu ... tot vin la party ... chiar neinvitat * buhahahaahha *
Aaah vreti sa votati cu mine ? simplu dati click pe linkuri sau pe poza cu roblogfest .... vreti sa votati cu altcineva ... faceti la fel * buhahahah *
Ma tot intreb ce surprize delicioase a pregatit boo pentru za uber party? hmmm nu stiu de ce dar ma uit cu o pofta salbatica la ambalajele de Poiana Chokotoff de pe birou ... hmm dap a fost o zi buna de 1 martie . Ah si asa mi`am adus aminte despre ce doream sa scriu ...

1 Martie

Da ... azi a fost 1 martie - martisoare and stuff .. cica. Zoso bombanea ceva la el pe blog despre un fel de zi a misoginismului aplicat . Sincer am cam fost dezamagit de martisoarele prezente pe piata - pur si simplu iar si iar aceleasi modele de vreo cativa ani incoace - s.t.r.e.s.a.n.t . Pai cum sa nu fie stresant sa mergi pe la Unirii si sa vezi ca toti au aceleasi martisoare , aceasi prezentare si acelasi pret ... incredibil cata lipsa de originalitate - si cu toate astea unii au mai mare succes la vanzari decat altii ... pana la urma tot omul vinde marfa . Cu toate aceste impedimente .... trebuia sa fie totusi un 1 martie magic ... cu un iz de nostalgie or smth - sau nu . Pur si simplu nu a fost asa - a semanat oarecum cu o zi obisnuitata - aglomerata si destul de obositoare . Eu personal dau vina pe vreme ... nu sunt mare amator de anotimpuri calde ... dar totusi parca vremea asta schimbatoare iti taie cheful de a face ... orice . Am senzatia ca farmecul martisorului consta tocmai in vremea insorita , calduta si care te imbina la visare ... o visare a pasunilor verzi in care sa te tavalesti cu mandra . Oricum incep sa ma obisnuiesc doar cu doua anotimpuri .
Aaaah sunt curios cum o sa fie 8 martie ...

Comentarii

  1. eu de 1 Martie m-am simtit super bine. Am facut eu martisoarele mele. Am facut, ce-i drept vreo 10bucati. Ata de martisoare am gasit-o la un magazin de bijuterii cu 1000 de lei firul. Dar la un alt magazin de cadouri a incercat tipa sa-mi vand firele de martisoare alea cu alb si cu rosu cu 3000 de lei si mi-a zis ca mai are putine si ca se dau... :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…