Treceți la conținutul principal

42

Aseara la o emisiune de radio oarecare ... pe langa multele intrebari existentiale puse ( de ce doar ogasmul precoce al barbatului e considerat o problema ... de ce nu si orgasmul precoce al femeii ) a venit si o vorba mai rasarita ... nu am retinut cine era autorul dar suna cam asa : de ce sa beau o bere in fiecare zi cand mai bine le beau pe toate la sfarsitul lunii.

Mi`a placut mult asta cu moderat vs exces. E normal ca ceva ce faci in cantitati moderate ... ajungi la un momentdat sa nu il mai apreciezi ... pe cand asa ... un exces este ceva ce te satisface mai mult. Pastrand analogia berii ... pot spune ca genul ala de viata e una morally safe - adica din dorinta asta de exces nu o dam in chestii imorale.

Astea fiind zise eu ridic o alta intrebare ... din punct de vedere al excitatiei psihice ... cumuland satisfacerea pe moment a poftelor ... nu depasim senzatia de frenezie cauzata de EXCES . Raspunsul cred ca este : probabil. Si atunci de ce tinem minte doar excesul respectiv? Betia aia memorabila ... vs iesitu zilnic la bere ( da , stiu o analogie cretina in contextul actual al blogosferei ... dar sa zicem ca nu`mi e frica de bau bau )

Momentan ( in ultima luna asa ) ma complac in a fi moderat cu placerile mele ...
avantaje? nu`mi refuz vreo placere
dezavantaje? s`a cam dus excitarea aia suprema :\
Ce inseamna asta? ca raspunsul la intrebarea " Ce mai faci? " este " Nimic special " ... fucking boring. Daca era primavara era clar .. astenie de primavara ... toata lumea o are bla bla ... dar e toamna ... astenie de toamna? E cam depresiva toamna .. mai ales gandindu`te cum era acum un an .. doi .. trei ... dar ne abatem de la subiect ... si tot nu vine iarna sa ma duc sa ma dau cu placa.

Acum vine intrebarea pentru voi ... ce preferati ?


Ah era sa si uit 42 = The Answer to Life, the Universe, and Everything ( The Hitchhiker's Guide to the Galaxy )

Comentarii

  1. 42 = The Answer to Life, the Universe, and Everything ( The Hitchhiker's Guide to the Galaxy )

    RăspundețiȘtergere
  2. un exces il tii minte, dar in general il regreti. e adevarat ca facand ceva moderat si constant, devine obisnuinta, pe care nu o mai constientizezi. dar si asa, ti-a ridicat nivelul de fericire. te obisnuiesti cu nivelul nou si cauti alt motiv de fericire pe care sa-l constantizezi (ca sa zic asa), deci nu te blazezi. asa ca.. exces sau moderat? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar, ai citit toate cartile din "trilogia in 5 parti" cu Hitchhiker's Guide to the Galaxy a lui Douglas Adams? :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…