Treceți la conținutul principal

netoo ^^ 2 . 0

Editia a 2a s`a desfasurat la Codecs si eu scriu atat de tarziu ( dupa 24 ore ) incat deja probabil ca se stie deja ce s`a intamplat si ce s`a discutat. Hai sa facem un rezumat : se doreste realizarea unei relatii mai stranse intre blogeri ... care sa nu faca de rusine cuvantul blogosfera. Implicit dupa realizarea asta se poate vorbi de o voce la unison a blogosferei pe niste subiecte care o afecteaza direct ( un exemplu elocvent ar fi copyrightul contentului creat de blogeri ). In plus se doreste o mediatizare a blogosferei care ii va conferi o crestere si un cuvant mai greu de spus in media sa zicem asa ( ulterior m`am gandit ca " sa ii confere autoritate si credibilitate " suna mai bine ) .

Aparent desi toti dorim asta ... e foarte greu sa cada toata lumea de acord. Eu am stat si i`am ascultat .. si m`am minunat cum imediat subiectul discutiei ajungea la bani. Sunt eu tanar dar totusi imi dau seama ca fara o organizare buna ... nu am avem sanse sa facem pro blogging sau ne castigam existentat din bloguri. Exemplele sunt cam fanteziste in momentul de fata pentru ro dar intr`o oarecare masura asa sunt privite si blogurile ( cel mai nou concept intrat pe internetul romanesc .. daca nu ma insel )... cu un aer de fantezie

De admirat e ca toata lumea simte nevoia de inchegarea unei comunitati dar nu se face abstractie de orgolii pe cat de mult ar trebui sa se faca. Asa ca foarte usor discutia a pierdut din vedere ce am enumerat eu mai sus. Cu toate acestea ... sunt de parere ca organizarea de care vorbeam se va realiza pentru ca toata lumea simte acest lucru necesar... in cat timp? ... timpul ne va spune.

Cand am zis de o uniune si o voce comuna ma refeream la chestii care tin pur si simplu de organizarea blogosferei sau mai bine spus de noi intre noi sau lucruri care ne privesc pe noi ( blogerii ) direct . Nici nu am pus problema ca toti sa fim de acord pe alte subiecte ... dar macar pe cele care ne vizeaza pe noi direct sa reusim a face un front comun.

Nici nu o sa intru in discutie despre reclame pe bloguri sau realizarea unui studiu demografic pentru ca in momentul de fata trebuie sa se puna bazele acestei organizari a blogosferei.

Alte articole despre netoo 2 gasiti pe la : Ana Pobleanu , Dragos Novac , Zoso , Bogdan Gavrila

Cu pozele o sa ma abtin pentru ca aparent sunt unele persoane care nu vor sa apara cu poze pe net. Lucru perfect de inteles. Oricum nu erau asa de reusite pozele ... pentru ca oboseala si`a spus cuvantul si au iesit cam overexposed si tremurate .

Comentarii

  1. Macar berile de dupa le-am baut cu mare placere (si sete). Long talks, long drinks :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…