Treceți la conținutul principal

netoo ^^ 2 . 0

Editia a 2a s`a desfasurat la Codecs si eu scriu atat de tarziu ( dupa 24 ore ) incat deja probabil ca se stie deja ce s`a intamplat si ce s`a discutat. Hai sa facem un rezumat : se doreste realizarea unei relatii mai stranse intre blogeri ... care sa nu faca de rusine cuvantul blogosfera. Implicit dupa realizarea asta se poate vorbi de o voce la unison a blogosferei pe niste subiecte care o afecteaza direct ( un exemplu elocvent ar fi copyrightul contentului creat de blogeri ). In plus se doreste o mediatizare a blogosferei care ii va conferi o crestere si un cuvant mai greu de spus in media sa zicem asa ( ulterior m`am gandit ca " sa ii confere autoritate si credibilitate " suna mai bine ) .

Aparent desi toti dorim asta ... e foarte greu sa cada toata lumea de acord. Eu am stat si i`am ascultat .. si m`am minunat cum imediat subiectul discutiei ajungea la bani. Sunt eu tanar dar totusi imi dau seama ca fara o organizare buna ... nu am avem sanse sa facem pro blogging sau ne castigam existentat din bloguri. Exemplele sunt cam fanteziste in momentul de fata pentru ro dar intr`o oarecare masura asa sunt privite si blogurile ( cel mai nou concept intrat pe internetul romanesc .. daca nu ma insel )... cu un aer de fantezie

De admirat e ca toata lumea simte nevoia de inchegarea unei comunitati dar nu se face abstractie de orgolii pe cat de mult ar trebui sa se faca. Asa ca foarte usor discutia a pierdut din vedere ce am enumerat eu mai sus. Cu toate acestea ... sunt de parere ca organizarea de care vorbeam se va realiza pentru ca toata lumea simte acest lucru necesar... in cat timp? ... timpul ne va spune.

Cand am zis de o uniune si o voce comuna ma refeream la chestii care tin pur si simplu de organizarea blogosferei sau mai bine spus de noi intre noi sau lucruri care ne privesc pe noi ( blogerii ) direct . Nici nu am pus problema ca toti sa fim de acord pe alte subiecte ... dar macar pe cele care ne vizeaza pe noi direct sa reusim a face un front comun.

Nici nu o sa intru in discutie despre reclame pe bloguri sau realizarea unui studiu demografic pentru ca in momentul de fata trebuie sa se puna bazele acestei organizari a blogosferei.

Alte articole despre netoo 2 gasiti pe la : Ana Pobleanu , Dragos Novac , Zoso , Bogdan Gavrila

Cu pozele o sa ma abtin pentru ca aparent sunt unele persoane care nu vor sa apara cu poze pe net. Lucru perfect de inteles. Oricum nu erau asa de reusite pozele ... pentru ca oboseala si`a spus cuvantul si au iesit cam overexposed si tremurate .

Comentarii

  1. Macar berile de dupa le-am baut cu mare placere (si sete). Long talks, long drinks :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…