Treceți la conținutul principal

Blogger Beta

Ei bine am trecut pe blogger beta care de fapt nu e beta e the next shity thing. Pot spune ca pana acum sunt relativ incantat ... desi inca ma obisnuiesc cu chestiile astea noi.

Mai am chestii de pus la locul lor ... sunt chestii pe care trebuie sa le modific ... dar incet incet si cu rabdare o sa fac asta asta maine.

Ah ... era sa uit ... e cazul sa schimbati in feed reader adresa asta

[later edit] aparent inca merg feedurile vechi .. asa ca nu pot spune ca e neaparat o schimbare

Comentarii

  1. Nu înțeleg de ce rămâi pe blogger și nu treci pe un domeniu propriu, cu un Wordpress sau ceva asemănător.

    RăspundețiȘtergere
  2. sau macar de ai folosi feedburner, ca sa poti schimba adresa feedului repede si usor...

    RăspundețiȘtergere
  3. poate te-a mai intrebat cineva si n-am vazut eu, dar de ce scrie in josul posturilor submint in loc de submit? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. din cauza oboselii ... aseara m`am jcuat pana la 4 cu template-ul asta ... sa arate bine ... si inca ma joc

    RăspundețiȘtergere
  5. repet interogatia lui andrei maxim si te intreb de ce puii mei stai pe kestia asta numita blogger si nu iti iei un domeniu propriu cu o platforma proprie WP sau Drupal sau...

    RăspundețiȘtergere
  6. personal, prefer pe cel vechi. si incepe sa mi se faca scarba de blogger, ca ieri mi`a aparut treaba to switch to beta, si am dat click, si imi baga mesaj cum ca nu pot sa treaca inca pe toate si ca mai am de asteptat..

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu eram obisnuita cu bunny ala in partea stanga:P... si culoarea actuala nu e eye friendly:((, de acord cu alex... oldies, but goldies....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…