Treceți la conținutul principal

Trailers (its with bunnies)

De vreo 2 ore incoace stau si ma uit la trailere pe apple.com (nu`i dai link ca nici ei nu`mi dau mie). E amuzant, interesant si deja am ochit cateva filme pe care vreau sa le vad. Dar nu despre gusturile mele dubioase in materie de filme as vrea sa vorbesc. Vreau sa pun si eu o intrebare fireasca: Bastanii de la hollywood .... mai faceti multe filme horror cu copii autisto-dobitoci in case fucked up?

Ai crede ca deja ne`am saturat de genul asta de productii. Dar nu ... trebuie sa vedem tot felul de familii masacrate cu un singur curatator de cartofi. Dupa acest incident mai mult decat socant si lacrimogen ... spiritele raman prinse in casa aia de cacat de la inceput prezentata. Locatarii noi traiesc tot felul de experiente paranormale ... ca apoi intr`un final sa se salveze sa ii salveze si sa gaseasca si weapons of mass distruction nici unde bush nu a gasit. Si apoi in final sa se intample ceva care sa`ti arate ca n`au eradicat de tot rau din casa. Tadaaaaa ... or sa scoata si partea a 2a.

Cam atat am avut de refulat pe nas .... Am promis si ceva cu iepuri .... tada ..

Un trailer cu ceva iepure (unul) prin el


Comentarii

  1. andrei ... tocmai ti`ai pierdut privilegiul de a mai da linkuri ... in orice forma.

    nu voi elabora ce inseamna orice forma dar sunt sigur ca o sa`ti dai seama.

    RăspundețiȘtergere
  2. in legatura cu ce ziceai cu filmele alea horror cu copii terminati de soarta, alea si pr0n sunt cele mai downloadate pe trackerele din romania .....

    RăspundețiȘtergere
  3. Okey... Asta este ! NU am supar !
    P.S. Superb clipul cu The Simpson ! Mersi chiar am ras in dimineatza asta !
    Andrei... ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.angryalien.com/ daca nu stiai deja..enjoy :D

    RăspundețiȘtergere
  5. kill the wabbit!! :))si chiar sunt curioasa ce gusturi dubioase ai tu in materie de filme ;;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…