Treceți la conținutul principal

Imi plac lucrurile gratis

Recunosc! Sunt fascinat de tot ce e gratis. E genial sa marketezi (?!vetefe) asta. Automat cand primesti ceva gratuit nu te astepti la prea mult. Daca reuseste sa fie si folositor si de o calitate acceptabila pai esti pur si simplu incantat. Cam asa sta treaba si cu invitatiile. Imi place la nebunie sa primesc invitatii sa ma duc undeva. Ma simt asa de parca sunt cineva important. Ma simt ... nu ma si comport ca atare.

De ce imi plac invitatiile? In primul rand ca sunt gratuite .... yee!!!! (logica absurda dar ramaneti cu mine). In al doilea rand pentru ca sunt pentru un eveniment care nu mi`a atras asa de mare atentie. Nu m`a preocupat sa imi iau bilet sau chestii din astea. Dar mi se mai ofera o sansa. Evenimentul respectiv poate sa nu fie neaparat pe gustul meu .... chiar si asa nu sunt dezamagit ca am mers ... am vazut si nu mi`a placut asa ca am plecat. Nu exista nici o urma de regret. Dar daca imi si place pai atunci e de doua ori mai bun evenimentul ( privit prin ochii mei ). L`as fi ratat daca nu era invitatia.

De asta iubesc eu invitatiile. Coloreaza toate lucrurile si par mai placute ... Lucrurile sunt mai bune fara bani.

Oare invitatiile ingrasa? Pentru ca auzisem eu ca tot ce e bun in viata fie ingrasa ... fie e imoral fie e pe bani. Sa schimbam zicala si sa adaugam ca tot ce e bun in viata e gratis?

Gratis este un laitmotiv in marketingul romanesc. Peste tot unde te uiti vezi xx% FREE! GRATIS sau nu`l platesti. Nu asta inseamna gratis. Gratisul de publicitate intotdeauna te va pune sa cumperi un produs la care iti da o anumita cantitate gratis. Nu! Vreau sa`mi dai tot produsul gratis sau nimic.

Gratis reprezinta un intreg ... nu poti sa tragi de el dupa buna ta placere. Gratis reprezinta o bucurie copilareasca. Gratis nu reprezinta un argument. Nu ar trebui sa reprezinte un argument : iau nush ce produs pentru ca mai imi da 10% gratuit.

Gratis e gratis si cere testarea mea .... a MEA. Asta reprezinta gratis ... sau macar ar trebui sa reprezinte. Gratis reprezinta pentru marketing promovare. Omul testeaza produsul si daca ii place data viitoare il va cumpara. Nici unul din noi nu cred ca se regaseste in 10%.

De aia ne plac berile si micii gratis ... din cauza asta. Fuck that ... toti ipocritii isi pun mainile in cap si se plang de ce turma de alegatori papa gratarele PSD`iste. EU as manca gratarele PSDiste .

Mananc beau o bere si plec ... nu mi se pune nici o stampila in mana. E gratis! What the fuck? Parca e ceva rau. Nu m`am dus ca nu`mi placeau genul de oameni prea liberi de inhibitii si ipocrizie tuciurie care se duc de obicei la genul asta de gratuitati. Dar altfel m`as fi dus.

Why not? Vrei sa imi dai ceva gratuit? De ce sa nu primesc? Oh si in timp ce scrijelesc asta imi dau seama ca toti frustratii sexual cu penisul mic si bleg se vor gandi si la chestii cu miros sexual. Nu!!!! Acum puteti sa va duceti sa udati patul. Bye bye.

E rusinos sa iei ceva gratis? Aparent da. Statutul de snob iti interzice asta. Fuuuuuuuuuuuuuuck That.

I love free stuff!!!!

Comentarii

  1. cred ca e cel mai adevarat post scris de tine anul asta:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cică the best things in life are free... but you can give them to the birds and bees.

    RăspundețiȘtergere
  3. Invitatii pt. 2 persoane nu primesti? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu-s curioasa cum masoara si determina ei acel 10% or smth.Adica ma uit la punga asta de chipsuri din mana mea, scrie 20% gratis pe ea, de unde stiu eu ca e fix 20% sau nu cumva e 19,9%? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ala micu de respira repede14 mai 2007, 23:02

    pentru ca gratis ala........poate consta intr-o reducere de 20% din pretul pe care il avea punga de chipsuri......sau....daca e cumva mai mare.....are 100g+20%...adica 120g...
    si la gramaj vezi ca scrie de obicei + sau - 0.3%...so....daca esti norocoasa...ai ceva mai multe chips-uri..ingrassare placuta;))

    RăspundețiȘtergere
  6. ma gandeam sa numar chipsurile, caloriile, dar pretzul e la fel, anyhow...im such an easy victim, pot sa scrie si 90% gratis si sa fie la fel, i'll buy it..gratis-ul ala mare ma atrage *hypnotized* :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar interesant postul ! Nu zic precum ceilalti, ca ar fi cel mai bun post, insa are ceva ce nu te lasa sa il citesti doar pe jumatate.
    Iar vis-a-vis de x % gratis, ma "hipnotizeaza" numa' la cutiile sau sticlele de bere sau suc ! Nu stiu de ce, dar asta este realitatea...
    Andrei... ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. bai in caz ca n-ai descoperit asta pana acum, Romania cred ca e bazata pe principiul asta de gratis, vrem net gratis, RATB gratis, muzica gratis etc

    RăspundețiȘtergere
  9. rila, iti platesc eu o partida de sex cu o panarama tiganca de la muncii... deci e gratis pt tine... mai vrei ?

    RăspundețiȘtergere
  10. uite cineva care nu a citit cu atentie ce am scris ... rusinica!

    RăspundețiȘtergere
  11. flowers in the attic16 mai 2007, 21:40

    la chipsurile alea 10% gratis e spatiu ala gol de punga, ca se zgarcesc si sunt umplute numai pe jumate

    RăspundețiȘtergere
  12. nu se referea la tot articolul mah :) ci doar la partea cu "i love free stuff " :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…