Treceți la conținutul principal

Update de feeduri

O mica rugaminte pentru toti care ma au in feed sau care vor sa ma aiba in feed ..... updateati si voi feedul cu cel furnizat de feedburner. Nu stiu cat o sa mai stea in picioare feedurile de blogger vechi dar pentru a fi on the safe side puteti sa le schimbati de pe acum. Este vorba de acest link care m`ar ajuta teoretic sa imi fac o idee mai buna despre cati ma mai citesc.

Sa ii zicem mandrie personala sau orgoliu ... vreau si eu sa stiu care unde ce ma citeste. Pentru cei care nu au un reader pentru feeduri exista si optiunea de abonare pe mail. Aceasta se gaseste aici si dupa ce vine un mail de verificare ca adresa respectiva este valida or sa inceapa sa vina si notificarile.

De asemenea mai exista si in meniul din stanga o casuta care face exact acelasi lucru.

Pentru cei care sunt deja abonati la mailul de feedblitz exista rugamintea de actualizare cu aceasta facilitate oferita de feedburner. Motivul este unul simplu. Feedburner este mai rapid in trimiterea de notificare pe email. La Feedblitz am observat ca vin mailuri la articole scrise de 2-3 zile.

O abonare este indicata pentru a evita situatiile in care nu scriu cate ceva mai multe zile. Situatii destul de frecvente datorate in special timpului si chefului meu. Cand cele doua nu se aplica exista si special feature`ul in care imi e sila efectiv de a scrie despre un subiect banal sau deja acoperita pe mai multe bloguri.

Cateodata esuez in a imi impune aceasta autofiltrare si mai scot niste penibilitati ordinare ... in cazurile astea rog sa mi se ierte si sa mi se aprinda o lumanare la sectiunea VII in cadrul oricarei biserici/loc de cult.

Pentru cei care nu ma suporta dar tot insista cu lecturarea celor gandite de mine pot sa le ofert doua variante: hate mail sau/sau posibilitatea aprinderii uneia sau mai multe lumanari la alte sectiune in cadrul acelorasi lacase de cult.

Astea fiind zise pe moment astept o conformare. In caz de nerespectare ma voi irita si enerva foarte rau. O sa fac riduri si o sa fiu agresiv fara motiv. Nu vreti un iepuras agresiv ... nu?

Comentarii

  1. http://orderedlist.com/wordpress-plugins/feedburner-plugin/
    plugin care iti redirecteaza automat toate feedurile prin feedburner, si vezi cati te citesc:)
    Enjoy

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuuu .. vrem un iepure adorabil si frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. arhi .. si asa din amuzament te intreb .... ce legatura am eu cu wordpressul?

    RăspundețiȘtergere
  4. pai are si varianta de blogger. rtfm

    RăspundețiȘtergere
  5. deisugr, ti-am lasat impresia ca eu sunt pe lumea asta ca sa te satisfac. Later Update: NOT!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. arhi ... imi esti inutil ... efectiv :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…