Treceți la conținutul principal

This is the crowd of people that care

Un scurt tutorial despre aroganta si ignoranta. De fapt dupa niste mancare si ceva suc natural cu un gust dubios am decis sa apuc pe alta cale. Mi`am dat seama ca mie imi place sa desfiintez unele idei geniale pornite dintr`o pasiune desavarsita pentru intarziere mentala. Nu incerc sa fiu arogant si sa ma uit de sus la voi cei multi de jos (totusi am 190) dar lipsa de bun simt nu are nici o legatura cu inteligenta.

E vorba de common sense ... si de a gandi rezonabil. Nu cer pace mondiala sau eradicarea tuturor bolilor. Este atat de greu sa dai dovada de chestia asta intr`o discutie simplista? Nu ma astept sa am o epifanie ( epiphany - pentru ca recent ma tot izbesc de cuvantul asta) in urma dezbaterii pe o anumita tema data.

Dar cu toate astea ma astept sa nu incepi cu o argumentare "yo mama" ... sau cu o injuratura sa mai descretesti atmosfera ... sau de ce nu o dovada crasa de ipocrizie? homofobie? xenofobie?

Sincer chiar e pierdere de timp toata aceasta argumentare. Vreau sa ii arat cu degetul pe ipocriti ... pe fanatici sau pur si simplu pe toti care fac subiecte fierbinti din moartea cuiva. O sa fiu fericit intr`o ignoranta totala. Cum una implica oarecum si pe cealalta .... o sa fiu si arogant.

Online pentru epenis eract .... poti folosi clasica " this is the crowd of people that care ". E un fel de agiazma pentru idiotenie aplicata. E cool e trandy e flashy si in primul rand e cu poze. Vizual mesajul prezentat astfel poate sa fie mai usor de inteles.



E sec dar cu un gust aparte ... ramane pe limba ca un gust respingator de manea la maxim. Distruge prin apelul la ignoranta generala .... exact acolo la impresia ca cineva asculta bocetul tau de adolescent virgin.

Unii vad in asta ca pe un afront argumentarii .... dar in realitate este argumentarea suprema: ai fost cantarit ... ai fost masurat si ai fost gasit plictisitor. Tada ... iti inchei spectacolul fara nici o reactie din partea publicului ... asta da lovitura la orgoliu.

Comentarii

  1. Relatii cu publicul nope?Poate scrii si un post despre oamenii care se grabesc intotdeauna desi n'au nimic de facut.Esti totusi prea putin virulent ,'nseamna ca n'ai fost vreodata in situatia de a lua interviuri.Anw ,sunt "in the mood"cu postul asta(pe blog evident)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cumva ai dat de "epifanie" in Scrubs cand se cacau ei pe veceul de pe acoperis si aveau parte fiecare de cate una?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…