Treceți la conținutul principal

Please delete your blog .. day

Sunt nitel iritat de tot felul de initiative ecologice care iau treaba asta mult prea domol. Uitati un exemplu .. sambata 29 martie de la ora 8 pm toata lumea este rugata sa isi inchida toate electronicele pentru o ora pentru a economisi niste energie. O initiativa destul de aplaudata de bloggerii romani.

Alt exemplu ar fi o retea oarecare (nu dau nume) de siteuri care te roaga sa nu ii vizitezi in acea ora. What the fuck dudes? Nu asa se salveaza planeta cu baby steps. O ora? e mult prea putin.

Eu personal pentru salvarea planetei as infiinta ziua in care iti stergi blogul salvand astfel atat ceva energie pentru fabuloasa planeta cat si pe noi toti de la o moarte intelectuala sigura cand citim ce aberatii ai reusit sa scrijelesti online.

Uite un exemplu ... 375 334 vizitatori a cate o medie de 1:28 minute pe site .. rezulta cam 563 001 minute in care cineva a stat cu calculatorul deschis pe blogul asta penibil. Adica 9 383.35 ore. Daca e sa presupunem ca ar fi vorba cam de 500 watts/h pe fiecare calculator + monitor.

0.5 kW/h adica ... blogul asta a papat cam 4 692 kW .. si cand pentru fiecare kW inseamna cam 0.63 kg de CO2 ... Ajungem cam la 2 955 Kg de CO2 produs de cititorii acestui blog.

Nu era mai bine sa imi fii sters blogul acum mult mult timp? Cu siguranta salvam de cateva ori planeta.

Asa ca va chem pe voi dragii mei bloggeri sa ne stergem toti blogurile pentru ca asa salvam planeta. In calcul nu am luat si serverele care hosteaza blogurile pentru ca iesea direct dezastru ecologic.

De ieri ma puteti gasi si la nihasa.org pentru aia lenesi sa scrie adresa completa.

Nu ... nu imi voi sterge blogul ... era doar un exercitiu extrem de ipocrizie.

Comentarii

  1. Asa, maica, le zici bine, ca si mine de altfel. Ce-i drept eu propuneam altceva in loc de sters blogul, way more radical.
    G.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Internetul e un loc plin de pericole pentru minori, iar mulți adulți nu știu asta

Știai că pe YouTube există o comunitate bogată de pedofili care salivează  la video-urile uploadate de fetițele de 8 ani?

Sau că Facebook-ul duhnește de tot felul de prădători sexual care o ard incognito pe tot felul de grupuri de școlari-liceeni? 
Deși nici n-are bine buletin de câteva zile, fii-tul e deja versat în arta sextingului pe Snapchat? Hashtag send nudes. 
Că pe Twitch e la ordinea zilei să plătești pentru a vedea mai multă piele de la streamerițe mai mult sau mai puțin minore? 
Ori că influencerul favorit a lui ăla mic tocmai l-a convins să îți fure cardul de credit pentru a cumpăra curency pe un site de skin-uri de Counter Strike?

Că are un coleg meschin de clasă care îi face meme-uri și îl dă pe grupul de WhatsApp unde toată lumea îl ia la mișto?

Și că frecvent e victima cyber bulling-ului atunci când se joacă jocuri online?

Sau că statistic vorbind, din cei 1000 de prieteni pe care îi ai pe Facebook, cel puțin 10 au făcut zoom pe poza pe care ai uplodat-o de la mare și …

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.