Treceți la conținutul principal

Toyota Prius + Capital = bloggeri

In ultima saptamana am fost la doua intalniri organizate pentru bloggeri de catre niste firme anume (nu dau nume) in care am discutat pe niste teme distincte. Prima a fost despre masina ecologica ... o idee pe care nu vreau sa insist prea mult pentru ca oricum nu am carnet.

Chiar nu vroiam sa scriu inca despre acest eveniment dar astrele s`au aliniat si in primul episod din sezonul nou Top Gear (difuzat la 3 zile dupa focus group) este si o cursa intre un bmw m3 (the car that i could make love) si respectiva hibrida. 10 ture .. bla bla ... filmuletul este la sfarsitul insemnarii.

La ambele intalniri am primit cate un usb stick ... inca un lucru pe care il are toata lumea si nu am avut niciodata tocmai din cauza asta !!!! Acum trebuie taiat de pe lista. Alaturi de vazut titanicul ... luat laptop ... deblocat skillul i will survive (iway) ... ascultat muzica la ipod ... si alte dracovenii din astea era si usb stickul :\\\

Este irelevant care l`a dat pe ala mai mare (2gb vs 1gb) .... dar nu si scopul acestor usb stickuri. Intr`un caz am primit pe el niste materiale despre respectiva dezbatere ... iar in al doilea caz nimic. Yeeee what the fuck? Daca tot imi dai un usb stick .. pune si tu niste prezentari ... o filmare ceva ... ca efectiv consider asta drept incercare de influentare (mita domne).

Exagerez ... nu`ti vinzi sufletul pentru un usb stick ... dar ca idee ... la detalii din astea de bun simt sta succesul unui eveniment. Personal cei cu prezentarea pe usb stick ... sa le zicem evenimentul intai ... mi`au placut mai mult. Au fost deschisi .. au incercat sa comunice altfel cu bloggerii.

Evenimentul doi a fost si ala oke ... pai putin prezentarea unui domn de la respectiva filma cu siteul proaspat relansat in .ro .... nu cred ca trebuie sa dau mai multe detalii ca v`ati prins. Mie personal mi`a lasat impresia ca respectiva persoana nu stie ca bloggerii aia sunt de fapt oameni. Prezentarea era prea mult pentru corporatisti lobotomizati [offtopic ... 2 jigniri se anuleaza reciproc??!?!] si din aceasta cauza am si iesit din sala.

Sincer preferam o povestire lacrimogena cum a decurs relansarea si munca ... in locul glumitelor neinteresante. Oricum ... am reusit sa mai scot cativa oameni din sala. Am invatat de la cel mai bun .... multumesc alin.

Cam asta a fost ... am fost destul de ambigu din lene de argumentare avasata. Asa puteti sa luati toata chestia asta ca pe un zvon barfa sau susoteala.


Comentarii

  1. nope ... altfel poate se plimba si el cu masini de test :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) true true... pah i-a vezi sa te vedem la bordu unui bunny-mobil :> girls dig bunny cars :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…