Treceți la conținutul principal

Danone a inventat masina timpului

Am tot amanat sa scriu acest post pentru ca nu aveam dovada "fizica" adica reclama in sine. Am incercat sa o gasesc si am si vorbit cu fetele de la iqads dar au zis ca nu ma pot ajuta. Oke .. acum trebuie sa ma credeti pe cuvant. Se face ca a fost odata ca niciodata o reclama la teveu cu danone...

Reuniune de liceu facultate whatever ... 10 ani au trecut de cand s`a terminat. O tipa ii spune alteia " Vai dar ce bine arati". Cealalata vizibil impresionata de superficialitatea acestei afirmatii ii zice ceva de genu: " Da .. m`am mentinut in forma cu noul danone bla bla whatever"

Moment de panica la nivel neuronal .. adica danone zice asa mai pe ascuns ca probabil au descoperit ceea ce oamenii cata de sute de ani? Opaaa ... pai da .. altfel cum ar putea domnisoara sa isi fii mentinut sanii si pielea ferma dupa 10 ani tocmai cu noul sortiment de danone aparatu pe piata?

Personal sunt vizibil impresionat de acest progres tehnologic si vreau sa felicit atat pe danone cat si pe creativii care au gandit modul aceste finut de a prezenta ceva asa de mind blowing. Imi imaginez altfel ce panica s`ar fi facut pe strazi daca aflam ca putem sa calatorim in trecut.

Pe aceasta cale vreau sa adresez o mica rugaminte oamenilor de la danone ... daca e cu putinta si exista bunavointa .. poate trimiteti un borcanei din ala cu iaurt si cativa banuti  .. in trecut acum o suta si ceva de ani ... poate chiar un biletel cu un cont oarecare sa traiasca si un blogger oarecare bine merci din dobanda.

Pupici si multumesc.

[Later edit:] Un cititor imi da si reclama .... delectati`va cu danfruit


Comentarii

  1. Cred ca reclama e la noul sortiment de suc natural danone cu vitamene.

    Cand am vazut reclama am crezut ca vomit instant

    RăspundețiȘtergere
  2. dude, deci exact la asta m-am gandit si eu. tipa aia care foloseste un produs NOU de vreo 10 ani de zile. cine stie? poate ca il aducea de prin tari straine, ca noi oricum luam praful de pe toba de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu or trimis sortimente de la alte firme ( neexistente atunci ) in trecut sub sigla lor ca sa dea faliment...ce bine ar suna la buzunarele lor din 1998 noul zuzu si noua fulga ... de la danone :))

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede astfel cat de "profesionisti" sunt creativii de pe la noi...si inca mai sunt surprinsi cand nu castigam premii la festivalurile internationale.
    sa speram ca se va aplica dictonul "din greseli se invata"

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca putem sa generalizam (asupra a ceea ce a spus anonimul precedent) avem suficiente dovezi de reclame bune ca sa putem sa credem ca si incepe sa se dezvolte cat de cat industria asta si la noi asa cum ar trebui ea sa se dezvolte...ca sa mentionez, vestitele creatii ale lui bogdan naumovici :D (ala negru de respira greu; batman-batman etc.)
    asta de la danone, intr-adevar e penala :)) cred ca autorul conceptiei vroia sa o lege mai mult de un slogan si nu si-a pus imaginatia prea mult la contributie.

    RăspundețiȘtergere
  6. simti ca imbatranesti, huh? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosc ca m-am uitat la reclama si n-am observat pradoxul :)) Ce manipulabil sunt. Oricum mersi de info!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu reclama :)) Tampitzica.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu inca sper ca au inventat masina timpului ... am niste treburi nerezolvate pe la 1600.

    RăspundețiȘtergere
  10. rusinica, iei discutiie intre blonde si le pui pe blog. cine te mai primeste la watercooler daca te apuci sa dai din casa, ei?

    RăspundețiȘtergere
  11. Lavinia Minune21 iulie 2008, 20:20

    Asa cum ii explicam unui prieten...nu e o greseala logica..daca asculti cu atentie. Spune ceva de genul m-am mentinut in forma cu "fructele mele SI noul danone". Deci a folosit fructe pana a aparut noul danone si acum le baga la matzu-i silfid in tandem. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  12. gresit ... cu fructele mele si danfrut zice .. nu zice nimic de noul :)) asa ca tot cu masina timpului e ceva la mijloc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…