Treceți la conținutul principal

Danone a inventat masina timpului

Am tot amanat sa scriu acest post pentru ca nu aveam dovada "fizica" adica reclama in sine. Am incercat sa o gasesc si am si vorbit cu fetele de la iqads dar au zis ca nu ma pot ajuta. Oke .. acum trebuie sa ma credeti pe cuvant. Se face ca a fost odata ca niciodata o reclama la teveu cu danone...

Reuniune de liceu facultate whatever ... 10 ani au trecut de cand s`a terminat. O tipa ii spune alteia " Vai dar ce bine arati". Cealalata vizibil impresionata de superficialitatea acestei afirmatii ii zice ceva de genu: " Da .. m`am mentinut in forma cu noul danone bla bla whatever"

Moment de panica la nivel neuronal .. adica danone zice asa mai pe ascuns ca probabil au descoperit ceea ce oamenii cata de sute de ani? Opaaa ... pai da .. altfel cum ar putea domnisoara sa isi fii mentinut sanii si pielea ferma dupa 10 ani tocmai cu noul sortiment de danone aparatu pe piata?

Personal sunt vizibil impresionat de acest progres tehnologic si vreau sa felicit atat pe danone cat si pe creativii care au gandit modul aceste finut de a prezenta ceva asa de mind blowing. Imi imaginez altfel ce panica s`ar fi facut pe strazi daca aflam ca putem sa calatorim in trecut.

Pe aceasta cale vreau sa adresez o mica rugaminte oamenilor de la danone ... daca e cu putinta si exista bunavointa .. poate trimiteti un borcanei din ala cu iaurt si cativa banuti  .. in trecut acum o suta si ceva de ani ... poate chiar un biletel cu un cont oarecare sa traiasca si un blogger oarecare bine merci din dobanda.

Pupici si multumesc.

[Later edit:] Un cititor imi da si reclama .... delectati`va cu danfruit


Comentarii

  1. Cred ca reclama e la noul sortiment de suc natural danone cu vitamene.

    Cand am vazut reclama am crezut ca vomit instant

    RăspundețiȘtergere
  2. dude, deci exact la asta m-am gandit si eu. tipa aia care foloseste un produs NOU de vreo 10 ani de zile. cine stie? poate ca il aducea de prin tari straine, ca noi oricum luam praful de pe toba de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu or trimis sortimente de la alte firme ( neexistente atunci ) in trecut sub sigla lor ca sa dea faliment...ce bine ar suna la buzunarele lor din 1998 noul zuzu si noua fulga ... de la danone :))

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede astfel cat de "profesionisti" sunt creativii de pe la noi...si inca mai sunt surprinsi cand nu castigam premii la festivalurile internationale.
    sa speram ca se va aplica dictonul "din greseli se invata"

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca putem sa generalizam (asupra a ceea ce a spus anonimul precedent) avem suficiente dovezi de reclame bune ca sa putem sa credem ca si incepe sa se dezvolte cat de cat industria asta si la noi asa cum ar trebui ea sa se dezvolte...ca sa mentionez, vestitele creatii ale lui bogdan naumovici :D (ala negru de respira greu; batman-batman etc.)
    asta de la danone, intr-adevar e penala :)) cred ca autorul conceptiei vroia sa o lege mai mult de un slogan si nu si-a pus imaginatia prea mult la contributie.

    RăspundețiȘtergere
  6. simti ca imbatranesti, huh? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosc ca m-am uitat la reclama si n-am observat pradoxul :)) Ce manipulabil sunt. Oricum mersi de info!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu reclama :)) Tampitzica.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu inca sper ca au inventat masina timpului ... am niste treburi nerezolvate pe la 1600.

    RăspundețiȘtergere
  10. rusinica, iei discutiie intre blonde si le pui pe blog. cine te mai primeste la watercooler daca te apuci sa dai din casa, ei?

    RăspundețiȘtergere
  11. Lavinia Minune21 iulie 2008, 20:20

    Asa cum ii explicam unui prieten...nu e o greseala logica..daca asculti cu atentie. Spune ceva de genul m-am mentinut in forma cu "fructele mele SI noul danone". Deci a folosit fructe pana a aparut noul danone si acum le baga la matzu-i silfid in tandem. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  12. gresit ... cu fructele mele si danfrut zice .. nu zice nimic de noul :)) asa ca tot cu masina timpului e ceva la mijloc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…