Treceți la conținutul principal

Danone a inventat masina timpului

Am tot amanat sa scriu acest post pentru ca nu aveam dovada "fizica" adica reclama in sine. Am incercat sa o gasesc si am si vorbit cu fetele de la iqads dar au zis ca nu ma pot ajuta. Oke .. acum trebuie sa ma credeti pe cuvant. Se face ca a fost odata ca niciodata o reclama la teveu cu danone...

Reuniune de liceu facultate whatever ... 10 ani au trecut de cand s`a terminat. O tipa ii spune alteia " Vai dar ce bine arati". Cealalata vizibil impresionata de superficialitatea acestei afirmatii ii zice ceva de genu: " Da .. m`am mentinut in forma cu noul danone bla bla whatever"

Moment de panica la nivel neuronal .. adica danone zice asa mai pe ascuns ca probabil au descoperit ceea ce oamenii cata de sute de ani? Opaaa ... pai da .. altfel cum ar putea domnisoara sa isi fii mentinut sanii si pielea ferma dupa 10 ani tocmai cu noul sortiment de danone aparatu pe piata?

Personal sunt vizibil impresionat de acest progres tehnologic si vreau sa felicit atat pe danone cat si pe creativii care au gandit modul aceste finut de a prezenta ceva asa de mind blowing. Imi imaginez altfel ce panica s`ar fi facut pe strazi daca aflam ca putem sa calatorim in trecut.

Pe aceasta cale vreau sa adresez o mica rugaminte oamenilor de la danone ... daca e cu putinta si exista bunavointa .. poate trimiteti un borcanei din ala cu iaurt si cativa banuti  .. in trecut acum o suta si ceva de ani ... poate chiar un biletel cu un cont oarecare sa traiasca si un blogger oarecare bine merci din dobanda.

Pupici si multumesc.

[Later edit:] Un cititor imi da si reclama .... delectati`va cu danfruit


Comentarii

  1. Cred ca reclama e la noul sortiment de suc natural danone cu vitamene.

    Cand am vazut reclama am crezut ca vomit instant

    RăspundețiȘtergere
  2. dude, deci exact la asta m-am gandit si eu. tipa aia care foloseste un produs NOU de vreo 10 ani de zile. cine stie? poate ca il aducea de prin tari straine, ca noi oricum luam praful de pe toba de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu or trimis sortimente de la alte firme ( neexistente atunci ) in trecut sub sigla lor ca sa dea faliment...ce bine ar suna la buzunarele lor din 1998 noul zuzu si noua fulga ... de la danone :))

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede astfel cat de "profesionisti" sunt creativii de pe la noi...si inca mai sunt surprinsi cand nu castigam premii la festivalurile internationale.
    sa speram ca se va aplica dictonul "din greseli se invata"

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca putem sa generalizam (asupra a ceea ce a spus anonimul precedent) avem suficiente dovezi de reclame bune ca sa putem sa credem ca si incepe sa se dezvolte cat de cat industria asta si la noi asa cum ar trebui ea sa se dezvolte...ca sa mentionez, vestitele creatii ale lui bogdan naumovici :D (ala negru de respira greu; batman-batman etc.)
    asta de la danone, intr-adevar e penala :)) cred ca autorul conceptiei vroia sa o lege mai mult de un slogan si nu si-a pus imaginatia prea mult la contributie.

    RăspundețiȘtergere
  6. simti ca imbatranesti, huh? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosc ca m-am uitat la reclama si n-am observat pradoxul :)) Ce manipulabil sunt. Oricum mersi de info!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu reclama :)) Tampitzica.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu inca sper ca au inventat masina timpului ... am niste treburi nerezolvate pe la 1600.

    RăspundețiȘtergere
  10. rusinica, iei discutiie intre blonde si le pui pe blog. cine te mai primeste la watercooler daca te apuci sa dai din casa, ei?

    RăspundețiȘtergere
  11. Lavinia Minune21 iulie 2008, 20:20

    Asa cum ii explicam unui prieten...nu e o greseala logica..daca asculti cu atentie. Spune ceva de genul m-am mentinut in forma cu "fructele mele SI noul danone". Deci a folosit fructe pana a aparut noul danone si acum le baga la matzu-i silfid in tandem. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  12. gresit ... cu fructele mele si danfrut zice .. nu zice nimic de noul :)) asa ca tot cu masina timpului e ceva la mijloc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…