Treceți la conținutul principal

underlondon 2008 in niste poze

Am fost aseara in Fabrica sa vad Robots in Disguise si Trash Fasion (152 poze pe 100eyes.ro) - si oarecum am fost surprins. Grupul de baieti looking destul de emo  erau trash fasion iar fetele dragutele si chic erau robots in disguise.In orice caz underlondonul de anul asta a iesit destul de misto. Alo emagic - nu putem sa facem si noi mai des ceva de genul asta?

mini p.s .. daca apesi pe poze ... ele prin magie se vor face nitelus mai mari!


Am avut acreditate foto deci am stat in fata sa fac poze si mi-am dat seama ca nu o sa fiu un fotograf bun niciodata: atunci cand tipa celalta de la robots a cazut peste boxe spre deosebire de ceilalti 2-3 fotografi care erau langa mine ... eu chiar am vrut sa o ajut sa se ridice .. nu sa o trag in poze. Ulterior am renuntat cand am vazut ca tavalita pe jos canta in continuare. But it was still fun.

Foarte foarte cute tipa cealalta .. probabil din cauza asta vrajit fiind pun poza ei alaturi de astea care mi-au placut mai mult din seria de 150+ poze.





Daca iti zambeste si preface ca pune piciorul pe obiectiv cand incerci sa faci tragi un wide din mana ... se pune asta ca fiind flirt? Hmmm .. asa ma gandeam si eu ... damn it.

Baietii de la trash fashion chiar au facut show si parca au fost mai electrizanti ca fetele de la robots. Solistul a dat ce a avea mai bun din el .. de la baut bere din public pana la dezbracat si tavalit pe scena .. uf .. spre deliciul fetelor din spatele meu.



Prima oara cand mi se cere id-ul intr-un club doar ca sa ii trimit poze cu el dezbracat. Oh well ... poate nu trebuia sa ma rad in cap si poate pur si simplu am imbatranit.



Underlondon 2008
.. kaput

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…