Treceți la conținutul principal

de ce nu as cumpara nimic niciodata de la altex?

Vreau să fac cadou de Crăciun un produs electronic şi din acest motiv am început să mă uit prin sau pe (?!?) magazinele online de la noi. În timp ce făceam asta mi-am dat seama de ceea ce scrie în titlu. Adică eu pur şi simplu nu aş cumpăra niciodată nimic de la Altex. De ce?

Culorile site-ului nu îmi inspiră deloc încredere şi îmi lasă impresia de magazin învechit în care nu aş putea niciodată să găsesc ceva nou. Produs electronic = nou = nu altex = altex fail.

Nu îmi explic de unde această asociere bazată doar pe culorile brandului. Pentru binele lor sper că sunt singurul care se lasă ghidat în viaţă de impresii.

Comentarii

  1. sincer.. mie niciodata nu`mi vine sa cumpar tehnologie de la deastia gen altex domo si alte cele.. habar nu am de ce, dar ceva inauntrul meu zice ca NU

    RăspundețiȘtergere
  2. jorjh, te contrazic, toate magazinele de retail gen altex, domo, flanco, Media Galaxi, au aceeasi importatori in mare parte, totul se deosebeste de adaous-ul fiecaruia. eu mi-am luat un ps3 de la altex si o plasma de la emicom. foarte multumit si nicio problema (pana acum). in schimb ce nu as cumpara de la "astia" ar fi un telefon mobil :| daca am orange vodafone si cosmote, ce rost are sa`l cumpar de la ei ? ete fleoshc, imi dau rate ca sa`l cumpar de doua ori :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Cum mă împac cu Google Home după 3 săptămâni de la achiziție

Răspunsul super scurt este că mă împac destul de bine.

A fost genul ăla de achiziție pe care nu mi-am dorit-o neapărat, dar acum o lună am prins o ofertă bună la doar 560 de lei sau ceva de genul ăsta pe emag și am zis why not? Chiar și pentru un moft, reducerea de la 720 cât e acum era una semnificativă.

Prima bilă neagră a venit când am vrut să îl bag în priză că am descoperit că e versiunea de UK/US, iar eu nu aveam adaptor de priză. Am la metrou o gheretă cu tot felul de electronice și am rezolvat rapid problema cu 10 lei, dar rezultatul este unul total inestetic pentru cineva care dă mai mult de doi bani de estetică.

Setarea inițială a fost putin problematică pentru că nu reușeam sub nicio formă să setez multi-user voice matching-ul, dar până la urmă soluția s-a dovedit a fi destul de simplă, chit ca am pierdut vreo 2 ore să o găsesc: trebuia să reseteze voice recognition-ul din Google Assistant-ul de pe telefon. Poate ajută pe cineva pe viitor informația asta.

După ce l-am seta…