Treceți la conținutul principal

here is my mix tape

Dap .. cred ca trebuie sa imi iau un mp3 player ca deja asa nu se mai poate. Pana acum ceva vreme ascultam direct radioul meu de pe last.fm[punct]Intre timp last.fm-ul a ajuns sa fie cu plata si cum sunt scartar rau de tot (3euro/luna?!@?#!) nu mi-am facut abonament. Cu alte cuvinte ascult linistea din biroul meu de acasa cand merg pe strada.

Dar ieri am facut pasul major ... Eu cu manuta mea am incropit un playlist de vreo 20+ melodi. La final m-am uitat ce am ales si pot spune ca sunt cat se poate de comercial si dezgustat de chestia asta. Sunt melodii care imi trantesc un zambet pe buze cand le ascult. Nu asta ar trebui sa fie criteriul dupa care faci un playlist de mers pe jos prin oras? Eu zic ca da.

Dar tot raul spre bine ... cu ocazia postului acestuia am descoperit playlist.com care e foarte tare daca vrei sa iti faci un playlist pe care sa il dai altora sa il asculte pe internet. Oare pot sa fac scrobbling pe last.fm? Hmmmm lets google this.

Acestea fiind spuse ... minunati-va cu playlistul meu de pe telefonul mobil .... playlist ce ar trebui sa ma tina 1.8 km de mers pe jos pana la sediul metropotam :)

Comentarii

  1. Playlistul tau se potriveste cu starea mea de spirit de acum. Numai bun de ascultat. 10x.

    RăspundețiȘtergere
  2. mai este si blip.fm. gasesti si mainstream (ce vad ca asculti acum) dar si lucruri mai rare/interesante/regionale.

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim - eu am inventat curentul emo! Acum de exemplu m-am plictisit de el si incerc sa gasesc noul stat in intuneric :)

    RăspundețiȘtergere
  4. fall out boy?! nu tu ai zis la un moment dat ca Muse sunt lame sau ceva de genu, macar asculta si tu Hysteria sau Knights of Cydonia. Sau Feeling good. Starlight e prea happy ffs

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…