Treceți la conținutul principal

my everyday brands

Acum doi ani cam pe vremea asta (25 mai 2007) primeam un tag legat de ce branduri folosesc zilnic. Nu e neaparat vorba de love brands .. ci de daily brands. Nu stiu de ce dar a fost unul dintre tagurile care mi-a placut cel mai mult.

Azi m-am gandit sa il readuc la viata si sa updatez nitel poza respectiva. Rezultatul il vedeti mai jos.



Btw. Dau si eu tagul asta mai departe in incercarea disperata de a rostogoli bulgarele pe deal. Se face usurel tagul >> paint + google image search cu termenul logo si ati rezolvat problema.

Sa incepem deci: Piticu, GK, Buddha si Raluxa

Va rog sa faceti tagul chiar daca nu sunteti in lista. Toata lumea e invitata sa isi etaleze dependenta de corporatii.

Comentarii

  1. Bravo tinere! Esti un om care mai face sex din când în când.

    RăspundețiȘtergere
  2. da da imi place...fan firefox si philips foarte oke! si e de remarcat si alaturarea in ordinea buna (intentionata?) durex & kent :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ufff...
    Probabil ca nu e treaba mea sa-ti fac morala ca ai acolo si logo=-ul de la Chevron, dar uita-te si tu un pic pe asta:
    http://www.globalexchange.org/war_peace_democracy/oil/5355.html
    Ce zici?

    Iarasi- nu neaparat din motive etice (desi si alea ar fi), ci pentru binele si linistea calculatorul;ui tau/nervilor tai iti recomand calduros sa scapi de Windoze si sa treci pe Ubuntu :)

    Radio Guerilla, Pidgin Instant Messenger, Twitter, Mozilla, Urbee, invita.ro, VLC Media Player = cool logos, keep them up :)

    RăspundețiȘtergere
  4. And now that you got me started: daca te-ai lasa si de fumat....

    RăspundețiȘtergere
  5. @raluca - si ce sugerezi? sa imi rup ochelarii acum?

    RăspundețiȘtergere
  6. am facut si eu unul, poate vrei sa vezi aici

    RăspundețiȘtergere
  7. Păsă, orice fătucă ce salivează pe blogu ăsta vrea să vadă şi-un brand de maşină. E prea ascuns şi nu-l văd eu sau chiar n-apare?

    RăspundețiȘtergere
  8. @raluca - nu am si nici nu vreau sa am carnet :)

    RăspundețiȘtergere
  9. să-mi spui cu cât la sută ţi-a scăzut număru de fane după ce ai făcut afirmaţia asta :D

    RăspundețiȘtergere
  10. faina leapsa, am publicat si eu in urma cu 1-2 saptamani acelasi lucru, dar pe momentele zilei. am gasit leapsa asta pe un blog englezesc de publicitate si sute de oameni au preluat`o. mi`am petrecut ceva vreme dand click pe linkuri si observand ce foloseste alta lume.

    RăspundețiȘtergere
  11. @raluca - e mai bine asa ... sa fie la ceilalti materialistele :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe mine m-ai castigat de fana la faza asta :) iti iert chevronul si windozele :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai idee daca toti cei ce facem astfel de colaje cu branduri le-am putea strange intr-un pool pe Flickr sau ceva asemanator? Nu prea stiu cum lucreaza sistemul, dar le-am putea grupa pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
  14. @nwradu - donno .. dar puteam sa incercam.

    RăspundețiȘtergere
  15. evident ca si durex... altfel nu se putea!

    RăspundețiȘtergere
  16. durex in fiecare zi? norocosule ...
    blogspot - gut, chiar azi citisem un articol anti-blogger si ma gandeam ca sunt singura care nu e revoltata in directia asta?!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…

Și ce faci cu ăla care trișează în jocuri?

Dacă te joci suficient de multe jocuri online este inevitabil să nu dai peste unul care trișează. Și trișează atât de evident încât te întrebi cum de nu îi este jenă să facă asta. Sau mai bine spus, te întrebi ce plăcere mai obține din jocul respectiv știind că toate headshot-urile și kill-urile pe care le face sunt de fapt făcute de un progrămel.

Niciodată nu i-am înțeles pe astfel de oameni și ori de câte ori m-am izbit de ei prin jocuri am ales să le ignor rezultatele și să nu ne le dau satisfacția să mă enerveze. M-ai omorât de 10 ori din partea cealaltă a hărții și faci mișto de mine, foarte bine. Îți spun că ești mai bun. Vorbe goale pentru că amândoi știm că progrămelul respectiv e mai bun și asta nu gâdilă trișorul la orgoliu.

Treaba asta merge în toate cazurile. Cât timp nu îi faci jocul, îi pierzi timpul de pomană. Nu reacționezi cum își dorește, nu obține niciun fel de plăcere, așa că renunță și iese de pe server pentru a căuta altă victimă. Doar așa poți să câștigi cu un

Notițe după Digitalium 2018

N-am mai fost de mult la o conferință doar cu vorbitori străini așa că vineri la Digitalium m-am pus pe luat notițe la ce se prezenta pe scenă. Accentul a fost mai mult pe pragmatism și rețete de succes decât pe emoție și inspirație. Din cauza asta și notițele sunt un mix de banalități amestecate cu sfaturi bune stropite cu niște cifre ce ar arăta bine într-o prezentare.

De fapt ăsta e și principalul motiv pentru care mai merg ocazional la astfel de conferințe: îmi face treaba mai ușoară în a convinge clienții că ceea ce zic e corect. Poate suna stupid, dar în industria asta de social media o poza a unui slide de la o conferință te poate ajuta enorm. Dar m-am scuzat destul așa că hai să trecem prin notițele luate.

Facebook:

Messenger is the new customers service. Majoritatea conținutului postat de brand-uri este extrem de plictisitor atât ca mesaj cât și ca realizare creativăConținutul realizat ar trebui să răspundă pozitiv la una din următoarele întrebări: Does it makes me smile? Does…