Treceți la conținutul principal

zambete rasete si flirt

Pe sub mana asa nitel am reusit sa intru in posesia unui excel cu numarul de emoticoane  folosite in cadrul campaniei zapp buzz si acum o sa despic nitel firul in patru. Cei monitorizati au fost in ordinea cifrei de pe tricou: petreanu, arhi, visurat, fulgerica, ahilosu, subiectiv, buddha, mariussescu, etherfast, oradeanul, olix si denisuca. Destul de multi din top 100 sa zic asa.

O chestie asa rapida .... fetele sau mai bine zis fata (denisuca) scoate limba cel mai putin si cred ca asta tine nitel si de maniere. In schimb procentual sta destul de bine la ras cu toata gura in timp ce baietii prefera sa zambeasca asa sarmant. Ahilosu a fost singurul care a folosit emoticonul de flirt. Fetelor sariti pe el!

Olix si fulgerica au facut abuz de emoticoane ... fiind singurii in triple digits. Iar cei mai seriosi slash tristi (adica daca nu folosesti emoticoane happy e clar ca nu esti happy... nu?) au fost petreanu si ahilosu - aka cele mai putine emoticoane in posturi.

Legat de comentatori ... aia ai lui arhi si visurat sunt cei familiarizati cu emoticoanele abuzand de functionalitatea asta. Cele mai multe comentarii flirty le are olix ca deh cheatuind a reusit sa imi fure locul I la cel mai sexy blogger (dar cu trisatul asta tot am ajuns pe podium) asa ca putem presupune ca impresioneaza fetele cu astea.

Overall si la autorii de bloguri dar si la comentarii ... topul emoticoanelor folosite este ceva de genul asta:

  • zambet 
  • scos limba
  • ras
  • ras cu toata gura. 
  • flirty filthy  (btw citeste asta cu voce tare daca poti)

Btw ... suntem o natie gay merry ... radem si ne flirtuim destul de bine pe internet.

Comentarii

  1. "Cele mai multe comentarii flirty le are olix ca deh cheatuind a reusit sa imi fure locul I la cel mai sexy blogger (dar cu trisatul asta tot am ajuns pe podium) asa ca putem presupune ca impresioneaza fetele cu astea."
    Nu prea cred ca olix ti-a luat locul de cel mai sexy blogger... Nu are cum! E manarie, clar :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)(sa dau exemplu de emoticon, nu altceva...:) )

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…