Treceți la conținutul principal

Good Hair cu Chris Rock

Documentarul asta a venit ca un soc pentru mine si nu credeam ca parul poate sa reprezinte o problema asa de mare pentru o intreaga rasa. Pur si simplu conceptul de good hair pentru afro-americani inseamna parul drept europeano-asiatic pentru care sunt dispusi sa faca aproape orice.


  • folosesc hidroxid de sodiu pentru a isi relaxa (aka indrepta) parul - substanta ce poate sa cauzeze orbire daca atinge ochiul sau sa iti manance pielea capului
  • intr-un mini experiment relaxantul a mancat o cutie de cola (aluminiu) in doar 4 ore
  • atat de mare este obsesia ca au par urat incat unele mame isi supun fetitele de abia 3 ani la indreptarea asta chimica
  • evident ca a venit vorba si despre The Man  (omul alb asupritor) care detine mai toata industria de producere de relaxant (produs ce doar comunitatea de culoare il foloseste)
  • incredibil dar au si battle-uri stilistice la cel mai mare simpozion despre parul african
  • ce inseamna battle stilistic? - ai trupa/crew-ul tau cu care dansezi, canti si ocazional mai tai si niste par cand esti atarnat (cateodata) de picioare cu capul in jos - pentru ca deeeh ... asta trebuie sa faca un hair stylist bun
  • mai toate negresele cu par lung drept sau carliontat au peruci ce incept pe undeva pe la 1000$
  • poti sa iti dai seama daca iti "permiti" o femeie dupa cat de scump "parul" ei :))))
  • perucile din par natural vin mai toate din india
  • dupa software si statui ....al treilea cel mai exportat lucru in india este parul uman
  • parul se vinde de bunavoie sau pur si simplu se fura (te rade in somn sau cand esti la cinematograf)
  • in india cam 85% din populatie a fost rasa in cap de cel putin 2 ori in viata datorita unei ceremonii religioase - Tantra
  • o negresa zice ca datorita perucii .. un dus impreuna este mai intim decat a face sex :)
  • advice: when a black man is having sex with a black woman .... he should keep his hand on her tites and never touch her hair
  • all this is just fucked up

info despre Good Hair pe wikipedia (link)

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…