Treceți la conținutul principal

Alice in Tara Minunilor la imax 3d

Aseara am fost la avanpremiera Alice in Wonderland la IMAX 3D si pot spune ca a fost o experienta cel putin interesanta. M-am lasat prins intr-un mestec ciudat de oameni (vedete tv, critici de film, oameni din online si bloggeri) si am purces cu nerabdare la prima mea experienta cu IMAX-ul. Mi-a placut ecranul gigantic, spatiul generos pentru oameni mai inalti nitel si atentia la detalii (fetele primeau ochelari verzi si baietii albastri).

Experienta 3D a fost inedita (trebuia sa imi misc capul pentru ca nu reuseam sa cuprind toata imaginea) poate si din cauza dimensiunii ecranului cat si a locurilor destul de apropiate de el (randul 5). Nu zic ca mi-a displacut dar comparativ cu un film non 3D unde poti sa gasesti asta obositor la IMAX mi s-a parut oarecum natural si normal.

De ce tot vorbesc de experienta 3D si nu de film? Ei bine filmul nu este o capodopera ce ne va ramane in mintea colectiva ani de zile. Este interesant, amuzant si pe alocuri wow dar nu mai mult. Mi-a placut mai mult decat Avatar si a reusit sa imi trezeasca mai multe reactii emotionale. Dar (surpriza) nici Avatar nu il consider o capodopera.

Sunt doua filme ce fac uz excesiv de CGI & 3D si pot spune ca Alice mi s-a parut mai viu pe cand Avatar mi s-a parut superior tehnologic. ?Totusi Alice are avatanjul ca este cu aproape o ora mai scurt si te arunca in actiune mult mai repede.

Concluzia? Merita vazut la un cinematograf 3D si nu o sa va simtiti inselati de pretul biletului.

Comentarii

  1. Fetițele primesc verzi și băiețeii albaștri din motive independente de modă sau culori potrivite. Pur și simplu se merge pe principiul că băieții au capul mai mare decât fetele (nu săriți fetelor, nu e misoginism) iar ochelarii mai mari sunt albaștri.
    Then again, când am fost la IMAX am văzut și destule fete care purtau ochelari albaștri. Egalitate între sexe nene...

    RăspundețiȘtergere
  2. Meekuu, asta voiam si eu sa zic. Apropo, eu cand am fost la IMAX am cerut ochelari albastri, fiindca am capul mare si nu voiam sa stau 3 ore cu ceva incomod :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm ... eu mizam mai mult pe estetica :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun, inca o recomandare pozitiva pentru Alice, la IMAX inca nu am fost, insa m-a surprins cum arata di nexterior, asa ca o sa fac un drum curand, mai mult insa pentru IMAX decat pentru film

    Ass si stiu sa cer ochelari albastri:)):D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…