Treceți la conținutul principal

ce cauti ma cu bicicleta in metrou?

Se face ca avem o initiativa mult laudata a Metrorexului care ne intreaba cam asa :
  • Este considerată utilă amplasarea în zona staţiilor de metrou a unor suporturi pentru parcarea bicicletelor pe durata utilizării metroului? Care sunt aceste staţii în opinia utilizatorilor?
  • Există utilizatori ai metroului care în zilele de sfârşit de săptămână doresc să poată transporta bicicleta în interiorul trenurilor de metrou pentru a se deplasa spre diverse locuri de agreement?
Wow ce dragut din partea lor. Dar totusi pare nitel idiotica initiativa asta.

Suporturile pentru parcarea bicicletelor sunt binevenite dar ce legatura are metrorexul cu ele? Nu asta e job-ul primariei? Doar nu s-au gandit sa le faca in interiorul statilor? Sunt sigur ca totusi cineva de la metrorex a mers cat de cat recent cu bicicleta incat sa constientizeze conceptul bicicleta-coborare-scari. Cum spuneam  ... suporturile sunt imperative

A doua idee geniala e cea legata de biciclete in metrou. Sunt sigur ca s-au gandit la bicicletele minorilor dar modul de exprimare lasa liber fanteziilor pentru care toata lumea s-a bucurat fara de zumtie (ce cuvant expresiv am inventat). Ce cauti tu ca adult cu bicicleta in metrou? Unde trebuie sa ajungi de nu poti sa pedalezi pana acolo? Nu-si cam pierde scopul o iesire cu bicicleta daca mergi cu ea in metrou?

Stiu ca la altii se poate sa iti iei bicicleta in metrou dar situatia este un pic diferita. Suprafata orasului la ei e de 30 de ori mai mare ca la noi (NY vs B) iar linia lor de metrou este de 20 de ori mai lunga. Orasul este gigantic si o calatorie catre cel mai apropriat parc de multe ori implica cateva zeci de km. Sa zicem ca atunci e mai scuzabila nevoia de transport a bicicletei cu metroul.

Dar poate nu m-am gandit eu la toate situatiile in care chiar e necesar transportul bicicletei cu metroul bucurestean asa ca va invit pe voi sa imi dati peste manuta daca am gresit. 

Comentarii

  1. Dac-o duci cadou ? Poate într-o bună zi o să se deschidă un nou mall care-o să dea moca în ziua deschiderii biciclete gratis. Cu ce le transportă cetățenii acasă la copii ?
    Sau poate se trezesc într-o (altă) bună tot Bucureștiul să se ducă să-și cumpere biciclete pentru că străzile o să arate ca la Hiroshima, după.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum sunt in Amsterdam si aici se circula la greu cu bicicleta, iar in metrou ai suport pentru ele desi suprafata Amsterdamului e considerabil mai mica decat a Bucurestiului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Masura este facuta sa dea bine la public. Asa pare ca Metrorexul se preocupa de binele pasagerilor sai. Eu daca ma uit la cei care circula as zice ca poate 1 % sa fie interesati de bicicleta si suporturile de care amintesti. Pana la urma cu ce te deplasezi: metrou sau bicileta? Alegi una dintre ele si o folosesti de la un capat la altul. Simplu.

    RăspundețiȘtergere
  4. OK Romanul este roman ..

    ROmanul are tendinta sa se scarpine la ureschea dreapta cu mana stanga ..

    Ori sunt bani cheltuiti pe ceva ca sa fie "Uite ce am facut cu banii" ori un nene de sus vorba lui Bogdan se crede in NY ..

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce ti se pare tie stupida. Adica nu ai argumentat deloc.

    RăspundețiȘtergere
  6. .. daca faci pana? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim - uite un motiv excelent.

    @amalian - era nitica ironie presarata acolo.

    RăspundețiȘtergere
  8. cazul 1. de-abia ai cumparat-o. am fost in situatia sa imi cumpar bicicleta, care by the way a venit la pachet cu pedalele montate invers (ca sa nu poti sa te dai cu ea in magazin), cu rotile desumflate si cu ghidonul si saua nereglate (normal!). in situatia asta, cum as fi putut sa traversez orasul pana acasa?cazul 2: de-abia ti-ai cumparat-o si vrei sa inveti sa mergi pe bicicleta.
    cazul 3: biciclist amator, iti e frica de mori de masini, dar parcul cel mai apropiat e la mare distanta. ce faci daca nu poti sa mergi cu metroul? te dai cu ea in fata blocului pana iti vine curajul (si hei, nu ma luati cu faza ca daca nu stii sa mergi, nu iti lua bicicleta - cu totii trebuie sa pornim de undeva pana la urma).

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt perfect de acord cu raluca. eu am bicicleta de mai bine de 7 luni si nu am scos-o din boxa de la subsol pt ca sunt incepatoare si mi-e frica sa ies in trafic fara experienta. locuiesc in zona centrala si ca sa ajung la cel mai apropiat parc trebuie sa trec prin cele mai aglomerate intersecii. investitia metrorex nu mi s-ar parea mare iar eu una as circula cu bicicleta in metrou...stiu ca e incomod dar decat sa ma faca vreun inconstint afish pe asfalt...

    RăspundețiȘtergere
  10. Cel putin in zona centrala sunt piste de biciclete precum si optiunea sa mergeti pe trotuar.

    Serios acum - nu e chiar asa de periculos sa mergi cu bicicleta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…