Treceți la conținutul principal

The Social Media Super Subway in Romania

Pe 10 decembrie are loc conferinta Social Networks Strategy organizata de Evensys si mi-a placut foarte mult metoda de promovare aleasa: O harta social media a metroului bucurestean. Eu am luat-o ca pe o mini leapsa asa ca as vrea sa o dau mai departe.

magia se intampla cand dai click pe poza ....

Eu stau la Facebook. Zona este misto dar cam aglomerata si ocazional blocata. E buricul de buric si FOTM (Flavor of the Month). Toti ati trecut pe acolo candva in ultima luna fie de bunavoie sau tarat de un prieten.

Toate primele intalniri au loc in fata la Mc. Toti bisnitarii cu brizbrizuri de jucat sau de petrecut timpul sunt tot aici in perioada rece in acel micro parc de distractii. Candva am aprins si cel mai mare brad din lume si lumea a dat buluc ca la urs sa il vada. Au fost cei mai multi oameni vreodata intr-o statie de metrou din Bucuresti. E un record.

E plin de spammeri care se ofera sa iti mai stearga un parbriz ocazional sau pur si simplu sa le dai niste bani pentru orice cauza random. Asta e Facebook (Piata Unirii).

Acum e randul tau. Care e cea mai apropiata statie social media de tine?

Comentarii

  1. N-am să aflu niciodată dacă soarta mea e să fiu sociabilul care taghează paişpe mii de frienji în poze penibile sau nărdu' care ştie ce-i aia melatonină şi de ce iese din hipocamp. Hala Traian e o zonă de căcat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Internetul e un loc plin de pericole pentru minori, iar mulți adulți nu știu asta

Știai că pe YouTube există o comunitate bogată de pedofili care salivează  la video-urile uploadate de fetițele de 8 ani?

Sau că Facebook-ul duhnește de tot felul de prădători sexual care o ard incognito pe tot felul de grupuri de școlari-liceeni? 
Deși nici n-are bine buletin de câteva zile, fii-tul e deja versat în arta sextingului pe Snapchat? Hashtag send nudes. 
Că pe Twitch e la ordinea zilei să plătești pentru a vedea mai multă piele de la streamerițe mai mult sau mai puțin minore? 
Ori că influencerul favorit a lui ăla mic tocmai l-a convins să îți fure cardul de credit pentru a cumpăra curency pe un site de skin-uri de Counter Strike?

Că are un coleg meschin de clasă care îi face meme-uri și îl dă pe grupul de WhatsApp unde toată lumea îl ia la mișto?

Și că frecvent e victima cyber bulling-ului atunci când se joacă jocuri online?

Sau că statistic vorbind, din cei 1000 de prieteni pe care îi ai pe Facebook, cel puțin 10 au făcut zoom pe poza pe care ai uplodat-o de la mare și …