Treceți la conținutul principal

Razbunarea regelui hipsterilor

Aseara am fost pe Arthur Verona la Street Delivery. Am fost cu bicicleta asa ca mi-am lasat-o agatata de un gard si am purces spre socializare. Din doua surse ce nu se cunosc am aflat ca exista Regele Hipsterilor - un baiat fotomodel cu dread-uri. El cica nu stie ca este Regele Hipsterilor.

Apoi mai in gluma mai in serios - pe tabla celor de la Grolsch care te intrebau "De cine ti-e cel mai mult frica?" am raspuns ca de Regele Hipsterilor. Au mai trecut cateva ore si a vrut sa plec spre O'Hara la o noua bere. Surpriza. Bicicleta avea roata din spate complet dezumflata. Initial mi-am zis ca am facut pana cand am venit si in disperarea mea am umflat roata doar doar o tine pana cand ajung acasa.


A tinut cu succes pana acasa si pana in acest moment cand am luat-o la o tura. Drept urmare nu e sparta. A fost dezumflata. Cine putea sa faca marsavenia asta? Pe cine am suparat eu in ultimul timp? Pe Regele Hipsterilor. Dap. El trebuie sa fi fost cel care mi-a dezumflat roata ... sa ma invete minte sa ii mai iau numele in desert. Am invatat lectia. Nu o sa mai fac.

E mai credibila povestea asta decat cea in care cei de la nu stiu ce magazin/chestie ce are legatura cu ciclismul mi-au dezumflat roata ca am cutezat sa imi parchez bicicleta langa ale lor. Nu?

Later edit: supapa era de vina :)))  Dar las articolul asa pentru amuzament.

Comentarii

  1. Regele Hipsterilor stie acum si unde scrii, teme-te!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate a dezumflat mai multe roti aseara ... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate l-ai suparat pe cel caruia i-ai raspuns si ti-a sabotat supapa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pasta cu el nu stie nu o crede, nu prea traim noi in lumea in care chiar totul e intamplator...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…