Review THE AMAZING SPIDER-MAN

Aseara am fost la Cinema City Cotroceni IMAX sa vad avanpremiera noului Spider-man - zic nou pentru ca este un fel de reboot dat francizai. Vechiul Peter Parker era kinda lame asa ca au simtit nevoia sa aduca un Spider-man putin mai rebel. Doar putin. Actorul pare scos din seria Twilight ca aspect dar ma rog daca asta place publicului feminin ce rost are sa judecam. Hai sa vorbim despre film.

Filmul este okish. Mi s-a parut mai bun ca filmele din vechea franciza dar nici nu era foarte greu pentru ca aveam o parere destul de proasta despre Spider-man. Nu este super eroul la care m-as duce daca as avea o problema.

Noul Spiderman este 3D ceea ce poate sa placa unor si sa displaca altora. Mie mi-a fost indiferent. Unele scene isi aveau rostul 3D si mi-au placut dar altele au fost apa de ploaie. Povestea este destul de carpita daca pot sa zic asa. Are gaurele pe alocuri dar pentru un film cu super eroi e mai mult decat calduroasa (poate haine - frig nu e cea mai buna analogie pe canicula asta ...).  Muzica cred ca a fost inexistenta sau pur si simplu am fost eu un mega ignorant pentru ca nu imi aduc aminte sa fi fost prezenta.

Factorul de amuzament e destul de scazut. Glumite putine si previzibile. Acum ce sa zic si eu - cel mai glumet om din toate universurile cunoscute.  Cum ziceam aseara unui prieten nu simt ca am fost tradat ca am vazut filmul dar pentru mine Spiderman e un fel de Aquaman .... cam banal si inutil. Acum daca esti mega fan Marvel s-ar putea sa scrasnesti din dinti si nu doar asta dar in mod cert o sa iti placa filmul. Daca vrei un film light cu ceva efecte speciale si un super erou pai eu zic sa te duci la noul Spiderman.

Pe total eu zic ca e de vazut ca nu iti cade o mana.

Trailer mai jos.

Spoiler? Lasa loc de o continuare. De parca asta trebuia sa te surprinda :)

1. Foarte rar gasesc un re-make dupa un film vechi care sa-mi placa. Nu stiu din ce motiv, dar regizorii modifica tocmai chestiile care dadeau savoare francizelor vechi si populare.

RăspundețiȘtergere
  2. Vechiul Spiderman e kinda lame???
    NU E

E excelent.
    Iar eu voi protesta impotriva acestui film pentru disney-kids si nu voi merge sa il vad (desi sunt fana spiderman <3 ah)

De ce nu l au dus intr o zona mai dark, mai matura, asa cum au facut cu Batman the dark knight?

Au pus un disney kid sa atraga copilite.

--Cu drag, Felicia

RăspundețiȘtergere
  3. Felicia cred ca ai inteles gresit. Noul Spiderman e mai matur si mai bun. Nu e Disney stuff.

RăspundețiȘtergere
  4. Spider-Man. Nu Spiderman, nu Spider-man, nu Omul Păianjen.

RăspundețiȘtergere
  5. Dupa parerea mea celelalte erau mult mai frumoase....acesta are actiunea prea rapida...ex:l-a muscat paianjenul si deja este spiderman,nu este uimit deloc,iubirea dintre cei doi este prea rapida,moartea lui Ben Parker nu prea il afecteaza pe Peter,etc.Luptele sunt facute mult mai bine in celelalte filme.Imi place doar ca este filmat cu camere full hd si Gwen Stacy este mult mai frumoasa decat M.J. Deci,prin urmare Spider-Man mai tare decat The Amazing Spider-Man.

RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Câte zile poți să trăiești cu mâncarea pe care o cumperi de 400 de lei?

Un gigel de pe /r/dataisbeautiful a scormonit prin niște statistici și a rezultat graficul de mai sus: How many days of food does 100$ purchase. A luat în calcul o dietă zilnică echilibrată (fructe, lactate, legume, carbohidrați și proteine) de 2400 calorii pe care a încercat el cât mai bine să o facă cât de cât relevantă. Unele zone sunt axate mai mult pe un anumit tip de mâncare așa că din punct de vedere statistic ce e mai sus are o marjă destul de mare de eroare, dar și așa mi se pare suficient de interesant încât să îl pun pe blog.

În București cică ai putea trăi 20 de zile cu suma asta de bani. În New York doar 6, iar în Cairo 29.

Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost că e imposibil. Ceva e greșit. Cu siguranță dau mai mult pe mâncare pe lună și altfel nu se poate. La o analiză puțin mai în detaliu mi-am dat seama că lucrurile nu sunt chiar atât de departe de adevăr. Dacă mi-aș găti toate mesele astea, probabil că aș putea să mă apropi destul de mult de cei 400 de lei…

De ce excursiile gratuite pentru pensionari sunt o idee bună

Ce credeți că a răspuns domnul din imagine la întrebarea? Nu. N-a ieșit niciodată din țară. Nici măcar până la vecinii bulgari. Vedeți aici o oportunitate da face ceva mai buni cu banii aruncați anual pe schimbatul bordurilor?

Mai dau un indiciu citându-l pe Mark Twain, chiar el.

Călătoritul este fatal pentru prejudecăți, bigotism sau îngustimea minții Unu plus unu fac doi și într-o lume ideală acești pensionari ar da nas în nas, poate pentru prima oară, cu ce e pe afară. Chiar și în falimentara Grecie de care poate au râs acum câțiva ani la Radio Șanț. Sau de frații bulgari care au fost ciuca bătăilor în toate glumele pre decembriste cu vecini mai săraci.

Poate mini vacanța asta o să le ridice niște semne de întrebare. Ăștia de ce au autostrăzi și noi nu avem? Ăștia cum de își permit la pensie să iasă la restaurant? Ăștia de ce nu se înghesuie la cozi interminabile? Ăștia de ce zâmbesc mai tot timpul? De ce ei pot și noi nu putem?

Și poate vor pune unu plus unu pe hârtie și vor găsi…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.

Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…