Treceți la conținutul principal

Scurt tutorial despre ce e stire si ce nu e

twitter trending topics
Daca 3 din 10 trending topics sunt despre ceva .... acel ceva e STIRE.
Asta inseamna cam 2000-3000 de tweeturi pe secunda despre un subiect.

Sa luam cazul concret cu conferinta de presa de la CERN. A trecut o ora de la anunt. Sa zicem ca s-au dat 120 000 - 180 000 de tweeturi. Pe reddit intr-o ora s-au strans 5500 de voturi desi americanii dorm la ora asta. Tot internetul vuieste de asta. Asta este stire.

Atunci sa ma ierte cine mai are rabdare sa ma ierte ... de ce tu ca portal de stiri nu ai pe home page nici macar o frantura de stire despre asta? Ai aproximativ 175 de stiri pe homepage (cine naiba citeste 175 de stiri?) si nici una despre ce vorbeste toata lumea. (screenshot)

Draga mea RealitateaTV punct net sau whatever ... " Cat costa sexul pe litoralul romanesc?" sau " 25 de sfaturi inedite pentru a vă răcori în zilele toride " sau chiar " HOROSCOP: Legende şi semnificaţii pentru fiecare semn zodiacal"NU SUNT STIRI

Imi pare rau trebuie sa spulber niste vise dar voi nu scrieti despre stiri. Nu exista scuza sa nu ai stirea cu CERN pe prima pagina. E in timpul saptamanii, in timpul programului si inainte de pauza de masa.

Fuga asta dupa cantitate si senzational o sa va muste candva de fund. Atunci cand cei cu publicitatea isi vor da seama ca aia care se uita la voi nu au bani sa cumpere mai nimic pentru ca pe aia care au bani i-ati eliminat sistematic prin content slab.


Comentarii

  1. Se pare ca ei considera ca pe romani ii intereseaza mai tare cat costa "una scurta" decat ultimele descoperiri stiintifice.
    mai stii, poate asa e.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…