Review de filme: Ride Along & I, Frankenstein

Saptamana asta am vazut un fel de Bad Boys si un fel de Underworld. Au ambele azi premiera, dar eu am fost mai norocos si le-am vazut la avanpremiera.

Ride Along (Un politist si jumatate) a fost primul. Marti. Eram cam sceptic pentru ca Rottentomatoes ii daduse un 17% fresh din partea criticilor. Publicul era mai entuziast - 77%. Am zis sa merg totusi. N-am fost dezamagit. Filmul este foarte casual, dar are o serie de glume bune ce te vor face sa razi zgomotos. La unele s-a si aplaudat. In rest, nu are pretentii. E un Bad Boys mai slabut, dar amuzant.

Cum zicea cineva intr-un review de o propozitie:  Ride Along is a film so casual in its conception and execution, it should be titled Drive Thru.  - si asta mi se pare ca descrie perfect filmul.

- Si nu, in trailer nu sunt toate fazele amuzant din film. Doar jumatate.

I, Frankenstein - nu stiam nimic de filmul asta pana sa il vad. Am vazut un trailer cu vreo cateva ore inainte de vizionare. Ah. E facut de ala de a dat viata filmului Underworld? Dragut. Hai sa il vedem.

Este 3D si e destul de bine facut. Am stat in randul 5 la IMAX si m-am simtit ca sunt in film. N-am fost foarte impresionat de unele aspecte ale povestii si nici de unele replici "memorabile", dar mi-au placut muzica si efectele speciale. Ideea de la care pleaca este una destul de interesanta. Nu o sa o spoiler-uiesc exact ce se intampla ca nu e frumos, dar pentru prima oara in industria cinematografica o sa vedem niste classic villains drept personaje pozitive.

Overall este un Underworld putin mai slabut.  Cel putin asa mi s-a parut mie. Este acolo, dar nu reuseste sa puncteze fix unde trebuie pentru a ajunge acolo. Totusi, nu pot sa ma plang prea mult de el. Merge. E genul ala de film :)

In esenta le recomand pe amandoua daca nu ai asteptari prea ridicate. Primul incepe sa ruleze din seara asta la Cinema City iar celalalt la IMAX 3D.

Postări Populare

Și tu ce ai făcut primăvara asta cu sacul de haine vechi rămas după curățenie?

Ieri am fost la lansare mai neobișnuită de magazin de haine. Empty Shop este locul ăla unde ajung toate hainele care au rămas mici, care nu mai sunt fashionable sau care sunt doar nebăgate în seamă și ajung să fie abandonate prin dulap cu anii. Chestia e că acele haine trebuie să le aduci tu de acasă.  Ariel le spală, iar Nepi (Promenada) și Let's do it Romania le vor dona unor oameni care le vor aprecia mai mult decât ai făcut-o tu în ultimul an.

Toată treaba asta se întâmplă în următoarele 2 săptămâni (18 aprilie) în mai mult de o duzină de centre comerciale din București și țară deținute de Nepi. Lista exactă nu o am, dar presupun ca va apărea în curând pe site-ul/Facebook-ul celor de la Let's Do it Romania.

Înainte să scriu am căutat-o, dar m-am enervat repede și am ieșit când am văzut întrebări idioate de la useri de genul: dar chiar trebuia să fie numele în engleză? Pentru că de fapt doar cu asta au rămas după ce au citit despre inițiativă. Pun pariu că în scurt timp o …

Mi-am luat o perie electrică de curățat cu 7 capete interschimbabile

Precum săracii, eu încă îmi fac singur curățenie în casă. Nu zic că nu m-a tentat niciodată să angajez pe cineva să se ocupe de aspectul ăsta, mă gândesc la asta de fiecare dată când fac curățenie, dar de aici până la a face ceva în direcția asta a fost cale lungă. Așa că acum vreo 2 luni am fost prevăzător și mi-am luat scula din poza de mai sus pentru a ajuta la curățenia de primăvară.

Inițial mă gândeam să iau un accesoriu de bormașină, dar după ce am chibzuit nițel și mi-am adus aminte că sunt singurul bărbat din București care nu are o bormașină în apartament, am decis că o sculă specializată e mai ok pentru curățatul prin casa.

După un scurt research care a venit cu o singură concluzie - nu lua peria electrică cu braț lung de pe site-urile de teleshoping - m-am decis pe Belle Hand Held Electric Cleaning Brush. Sau mai bine spus pe produsul din imaginile de mai sus pentru că Belle-ul meu este o copie chinezească a unui produs pe nume Metapo PS 200 de care nu sunt sigur că nu e ș…

Ursus Retro Nepasteurizată

Anul trecut, tot așa prin primăvară, a fost nebunie cu lansările de beri nepasteurizate în portofoliul celor de la Ursus, iar anul ăsta văd că o iau de la capăt. De data asta cu Ursus Retro despre care ei zic că este o bere blondă nepasteurizată cum se făcea odată. Cum exact se făcea... nu cred că am cum să aflu vreodată pentru că abia promovasem cu succes la făcutul la oliță când a venit Revoluția.

Cu toate astea, eticheta de Ursus Retro spune că ar trebui să mă aștept la un gust intens (4/5),  medium amărui (3/5) cu o culoare plăcută (3/5) și o spumă bogată (4/5). I-aș contrazice doar la partea cu amărui și aș mai da un punct de la mine.

Și ca să o iau puțin pe arătură, chiar îmi place sistemul ăsta de pahare-steluțe-whatever pe care l-am implementat ca să îți dai mai ușor seama dacă o bere pe gustul tău. E puțin aspirațional pentru că berea este sub 4 lei în magazin, 3.75 dacă nu mă înșeală memoria, dar apreciez încercarea și mi-ar plăcea să văd mai mulți producători care fac asta…