Treceți la conținutul principal

Welcome to India 2012 - Un documentar pe care trebuie sa il vezi

Ultima oara cand am folosit expresia "un documentar pe care trebuie sa il vezi" vorbeam de BBC Planet Earth, astazi vin si zic acelasi lucru despre alta capodopera BBC din 2012. L-am descoperit tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata!

Welcome to India este cel mai optimist documentar despre saracie pe care l-am vazut vreodata . In acelasi timp, este si cel mai amuzant. Suna atat de gresit ceea ce zic ca probabil o sa te arcuiesti tot si o sa vrei sa imi lasi niste carnita in frigider. Ai putina rabdare - uita-te la el si apoi o sa imi dai dreptate.

Este fascinant cat de optimisti sunt oamenii astia. Fiecare cacat (efectiv cacat intr-o situatie) reprezinta o oportunitate de afaceri. Fiecare are un telefon mobil si zici ca este cel mai tare antreprenor din lume. La ce determinare au, poate chiar sunt.

Fie ca sunt in cautarea particulelor fine de aur in strada sau recicleaza sticle - oamenii astia vad posibilitati nenumarate de a face niste bani. Nu multi bani dupa standardele noastre, dar suficient cat sa isi permita un upgrade social. Sa treaca de la o camera pe care o imparte cu 15 oameni la una in care e doar el cu baietii (5-6) pe chill. Kid you not. Ai zice ca tot dialogul e scriptat ... la cate glumite arunca oamenii astia ce traiesc in conditii de saracie pe care cu greu ti le imaginezi.

Trebuie sa vezi documentarul asta!



Iti recomand sa bookmark-uiesti acest link si sa te uiti la documentar cand ai timp. Desi fiecare episod are o ora, nu o sa il pot ispravi in 3 zile separate. Aseara cand am vazut primul episod, n-am mai putut sa ma despart de televizor pana cand nu l-am terminat si pe al 3-lea. True story!

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…