Treceți la conținutul principal

Cum esuezi in advertising sa te ridici la nivelul hype-ului creat

Nu obisnuiesc sa critic lucrarile altor agentii, dar in cazul de fata voi face o exceptie. Este aproape imposibil sa esuezi cu o astfel de idee. Totusi, au reusit sa strice orice urma de genialitate.

E vorba de KUKA Robotics ce au lansat pe 9 februarie acest trailer/teaser:



Exciting, nu? Cum ai putea sa strici asta?

E clasica batalie intre om si masina. E laitmotivul prezent in aproape fiecare productie SF. Ai in '97 un exemplu asemanator ce a ramas in istoria colectiva (Deep Blue vs Kasparov). Toate stelele s-au aliniat pentru ca KUKA sa fie HAL-ul al acestei generatii. Cum poti sa esuezi cu asa ceva?

Simplu:

  • nu le dai oamenilor un meci live in care sa traiasca drama limitarii umane
  • produsul tau nu este cel prezentat, drept urmare trisezi si faci un blat
  • prezinti cel mai rapid robot din lume in slow motion
  • pui prea mult accent pe factorul uman
  • alegi un mod dramatic de filmare pentru un eveniment lipsit de orice incarcare emotionala (pentru ca e fake)
  • folosesti CGI pentru a prezenta un produs real ce in teorie nu ar avea nevoie de aceasta cosmetizare
Asta au reusit sa faca azi cei de la KUKA. Toate reactiile pe care le-am urmarit vorbesc de un cacat de reclama, dezamagire sau despre asteptari spulberate. Despre dezamagire vorbesc si eu. Era o idee geniala ce se potrivea perfect cu produsul.

Duel-ul il puteti vedea aici si reprezinta aproape 4 minute de scarba si deziluzie.  Pentru mai multa dezamagire poti sa vezi making of-ul aici

So close Kuka ... so close.

Comentarii

Postări Populare

Și tu ce ai făcut primăvara asta cu sacul de haine vechi rămas după curățenie?

Ieri am fost la lansare mai neobișnuită de magazin de haine. Empty Shop este locul ăla unde ajung toate hainele care au rămas mici, care nu mai sunt fashionable sau care sunt doar nebăgate în seamă și ajung să fie abandonate prin dulap cu anii. Chestia e că acele haine trebuie să le aduci tu de acasă.  Ariel le spală, iar Nepi (Promenada) și Let's do it Romania le vor dona unor oameni care le vor aprecia mai mult decât ai făcut-o tu în ultimul an.

Toată treaba asta se întâmplă în următoarele 2 săptămâni (18 aprilie) în mai mult de o duzină de centre comerciale din București și țară deținute de Nepi. Lista exactă nu o am, dar presupun ca va apărea în curând pe site-ul/Facebook-ul celor de la Let's Do it Romania.

Înainte să scriu am căutat-o, dar m-am enervat repede și am ieșit când am văzut întrebări idioate de la useri de genul: dar chiar trebuia să fie numele în engleză? Pentru că de fapt doar cu asta au rămas după ce au citit despre inițiativă. Pun pariu că în scurt timp o …

Mi-am luat o perie electrică de curățat cu 7 capete interschimbabile

Precum săracii, eu încă îmi fac singur curățenie în casă. Nu zic că nu m-a tentat niciodată să angajez pe cineva să se ocupe de aspectul ăsta, mă gândesc la asta de fiecare dată când fac curățenie, dar de aici până la a face ceva în direcția asta a fost cale lungă. Așa că acum vreo 2 luni am fost prevăzător și mi-am luat scula din poza de mai sus pentru a ajuta la curățenia de primăvară.

Inițial mă gândeam să iau un accesoriu de bormașină, dar după ce am chibzuit nițel și mi-am adus aminte că sunt singurul bărbat din București care nu are o bormașină în apartament, am decis că o sculă specializată e mai ok pentru curățatul prin casa.

După un scurt research care a venit cu o singură concluzie - nu lua peria electrică cu braț lung de pe site-urile de teleshoping - m-am decis pe Belle Hand Held Electric Cleaning Brush. Sau mai bine spus pe produsul din imaginile de mai sus pentru că Belle-ul meu este o copie chinezească a unui produs pe nume Metapo PS 200 de care nu sunt sigur că nu e ș…

Ursus Retro Nepasteurizată

Anul trecut, tot așa prin primăvară, a fost nebunie cu lansările de beri nepasteurizate în portofoliul celor de la Ursus, iar anul ăsta văd că o iau de la capăt. De data asta cu Ursus Retro despre care ei zic că este o bere blondă nepasteurizată cum se făcea odată. Cum exact se făcea... nu cred că am cum să aflu vreodată pentru că abia promovasem cu succes la făcutul la oliță când a venit Revoluția.

Cu toate astea, eticheta de Ursus Retro spune că ar trebui să mă aștept la un gust intens (4/5),  medium amărui (3/5) cu o culoare plăcută (3/5) și o spumă bogată (4/5). I-aș contrazice doar la partea cu amărui și aș mai da un punct de la mine.

Și ca să o iau puțin pe arătură, chiar îmi place sistemul ăsta de pahare-steluțe-whatever pe care l-am implementat ca să îți dai mai ușor seama dacă o bere pe gustul tău. E puțin aspirațional pentru că berea este sub 4 lei în magazin, 3.75 dacă nu mă înșeală memoria, dar apreciez încercarea și mi-ar plăcea să văd mai mulți producători care fac asta…