Review: Diablo 3 Reaper of Souls

Un scurt reminder al review-ului pe care l-am facut pentru Diablo 3 - jocul m-a dezamagit. Nu reusea sa se ridice la nivelul asteptarilor create de Diablo 2 si nici nu era distractiv de jucat. In cele 60 de ore de joc nu mi-a picat nicio legendara si era frustrant de greu - lucruri care s-au schimbat acum vreo 2 saptamani cu patch-ul loot 2.0. Practic m-am umplut de legendare si in 30 de minute imi schimbasem jumatate din gear... dar hai sa vorbim de expansion.

Reaper of Souls este asa cum ar fi trebuit sa fie Diablo 3 initial, cel putin in opinia mea. E distractiv si pierzi cu usurinta ore tarzii din noapte fara sa iti dai seama de cat de repede trece timpul. Auction house-ul a disparut, serverele nu au picat si au implementat un sistem de ghilde si comunitati ce aduce experienta sociala la un nou nivel. Este un expansion aproape perfect.

Loot 2.0 o mai ia ocazional pe aratura: Al 3-lea Andariel's Visage care mi-a picat in vreo 4 ore de joc :)
Ce-mi place foarte mult e ca au renuntat la sistemul cretin de crestere a dificultatii - joci tot jocul pe normal ca apoi sa deblochezi nightmare. Mai termini odata jocul pe nightmare pentru a debloca hell, ca apoi sa faci acelasi lucru pentru a ajunge pe inferno. Gata! S-a dus. Poti sa joci jocul o singura data, pe ce dificultate te coafeaza: Normal, Hard, Expert, Master, Torment 1-6. Adversarii fiind pe masura si oferindu-ti mai mult xp si sanse crescute sa iti cada item-uri legendare.

Eu mi-am crescut pe torment 6 un personaj de la 0 la nivelul 60 in 3 ore si 33 de minute. Evident ca eram ajutat de niste prieteni care erau lvl 60 si care practic mi-au deschis drum prin adversari. Parca nici nu am ajuns la jumatatea Actului I cand am facut level 60. Ce rost avea sa joc povestea pentru a nu stiu cata oara? Exact. Bravo Blizzard ca in sfarsit ati inteles!

Stiu ca am zis ca e review de Reaper of Souls, dar e mai mult de Loot 2.0 - patch pe care exista si in Diablo 3 fara sa ai expansiunea cumparata. E foarte greu sa descriu cat de neplacut era sa joci Diablo 3 inainte, situatie care s-a schimbat radical acum. Este fix Diablo 2 reloaded - jocul in care nu exista finalitate si nu te deranjeaza asta: dai in cap la carcaleti cu zambetul pe buze pentru sansa sa iti pice un item care te va ajuta sa ii omori mai repede si mai eficient. Proces pe care il reiei dupa ce iti pica respectivul item. E stupid, nu? Eh. O sa iti placa.

Ce aduce in plus Diablo 3 ROS?

• o clasa noua (crusader) ce se aseamana foarte mult cu monk-ul
  • new level cap - 70
  • noi legendare si set-uri
  • Actul 5 in care trebuie sa il omori pe Malthael (asta nu e un spoiler)
  • Adventure Mode - un end-game bunicel cu un factor recent de randomness
  • noi skill-uri si rune pentru clasele deja existente
Intrebarea finala e: Merita sa imi cumpar Reaper of Souls sau sa intru in Diablo 3 dupa ce acum cateva luni l-am abandonat? Da! Cu siguranta. Este un Diablo 2 mai bun - si asta o zice omul care a avut un personaj de nivel 94...

Daca vreti sa ne vedem in joc, dati un add: nihasa#2121

Postări Populare

Și tu câtă fericire ai pierdut când ți-ai mărit numărul de followers de 25 ori pe Instagram?

Cred că toți cei care se vor uita la video-ul ăsta se vor împărți imediat în două categorii. Prima a celor care vor trade rapid concluzia că social media și faima nu aduc fericirea, a doua a celor care vor spune că e de fapt o maturizare oarecum de așteptat la vârsta respectivă. Cred că este evident după titlu în ce categorie fac parte.

Dacă e să mă iau după Internet, fata respectivă este ceva produs al industriei de fabricat vedete din nimic. Tot ce este posibil pentru că până azi n-am auzit de ea și e improbabil să mă apuc acum să îi urmăresc cariera muzicală. Cu toate astea, ideea video-ului de mai sus mi se pare foarte tare și Vanity Fair iar a dovedit că știe extrem de bine cu ce se mănâncă socialul ăsta pe pâine.

Și ca să mă întorc la acest video, spuneți-mi voi că nu este undeva în top 5 cele mai triste pe care le-ați văzut în istoria recentă. Cum într-un an de zile zâmbetul și optimismul sunt înlocuite de stres și singurătate.

Hashtag atât de trist.

Să dăm cu sad reaction și …

eMAG: Formare preț în Black Friday

Dezavantajul de a scrie ultimul despre un eveniment e că tot ce era de spus deja a fost spus. Cam așa m-am trezit eu azi când am vrut să pune blog câteva gânduri despre întâlnirea anuală cu cei de la eMAG. Pe Cetin l-a interesat mai mult situația afilierii, pe Răzvan despre market place, Radu planurile lor de viitor, Marius despre Black Friday, iar Alex a pus pe blog într-un mod exemplar tot ce s-a vorbit joia trecută. Eu ce aș pune pe blog în plus?

M-am gândit să zic vreo două lucruri despre prețuri și reduceri. Fie că e vorba de Black Friday sau cine știe ce promoție din cursul anului, oamenii au în general părerea că prețurile nu sunt la nivelul corect. Sunt prea mari, acum două luni era mai ieftin sau alte probleme de gen.

Problema cred că este mai mult de percepție. Mulți au impresia că atunci când vine BF trebuie ca totul să fie la niște prețuri ridicol de mici. Minim jumătate. Recomandabil la un sfert față de cât e în restul timpului. Ideal ar fi ca magazinul sa se roage de ti…

Burgeri de Centenar la McDonald's

Centenarul ăsta a băgat toate brand-urile în priză și fiecare se gândește ce twist românesc ar putea să ofere și ei la rândul lor. Nu zic că pentru 99% din populație această aniversare nu prea contează pentru că poate mă înșel și n-am chef de scandal în weekend, dar în esență nu e nimic rău în acest efort colectiv de a zice ceva de România.

Asta se întâmplă și cu McDonald's care, ca în fiecare toamnă, pune pe tăvile doritorilor produse în ediții limitate. De data asta e vorba de 3 burgerași de inspirație românească cu ingrediente locale. Burgeri pe care am apucat să îi testez în avanpremieră joia asta. Cei 3 burgeri n-au vreo denumire anume așa că s-ar putea să fie dificil de găsit prin meniu, dar astea sunt ingredientele lor:

Burgerul cu carne de porc conține o chiflă pufoasă presărată cu mălai la care se adaugă un sos de muștar, ceapă prăjită, castraveți murați, praz, un mix de varză albă și sfeclă roșie.Burgerul de pui conține carne de pui de la Transavia într-o crustă cu ierbu…