Call To Action Love / Hate

"Cumpara", "Vezi oferta", "Intra in joc", "Comenteaza", "Aboneaza-te", "Lasa-ne un Like", "Distribuie pe Facebook" si altele de gen, sunt satul de ele. Toata lumea isi doreste ca eu sa fac ceva, iar eu in naivitatea mea credeam ca de fapt brandurile vor sa faca ceva pentru mine. Speram ca ma asez ca la un spectacol si privesc giumbuslucurile lor, ca apoi sa zic "Hai sa fim prieteni" cu show-ul care mi-a placut cel mai mult. Nici nu e vorba de asa ceva.

M-am asezat comod pe scaun si apoi ma psst-aie sa vin pe scena sa ii ajut sa isi faca show-ul. Nu prea am chef. Sunt obosit. Ma gandesc putin. Ma decid pana la urma sa vin sa ii ajut, ca apoi sa observ ca nu sunt singurul din sala care se ridica in picioare. Ma simt putin tradat. Credeam ca aveau nevoie fix de mine. Ma asez descumpanit. Si cand te gandesti ca eram dispus sa fac trivialitatile alea pentru ca "<3" brandul respectiv...

Eh. Totul trece si se uita pana la urmatorul show.

Comentarii

  1. faptul ca nu mai am televizor cred ca spune ceva despre mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate doar ca nu te uiti la Cupa Mondiala, Turul Frantei si la ce mai face Halep :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh ... am aflat prea tarziu ... cand o sa mai apara asa reduceri?

    RăspundețiȘtergere
  4. N-as putea sa iti zic nimic cu siguranta. Mai pun pe blog cand mai primesc de la producatori informatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai secături peste tot. De ceva vreme televizorul a devenit bibelou, mă uit doar la ştiri din când în când, acum m-am mai uitat cu mondialul ăsta şi cam atât, în rest filme şi chestii legate de net.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare în ultima lună

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza

manolo si jean acesti miki alexandrescu de la eurosport

viteza medie in oras .... 10km/h