Treceți la conținutul principal

Call To Action Love / Hate

"Cumpara", "Vezi oferta", "Intra in joc", "Comenteaza", "Aboneaza-te", "Lasa-ne un Like", "Distribuie pe Facebook" si altele de gen, sunt satul de ele. Toata lumea isi doreste ca eu sa fac ceva, iar eu in naivitatea mea credeam ca de fapt brandurile vor sa faca ceva pentru mine. Speram ca ma asez ca la un spectacol si privesc giumbuslucurile lor, ca apoi sa zic "Hai sa fim prieteni" cu show-ul care mi-a placut cel mai mult. Nici nu e vorba de asa ceva.

M-am asezat comod pe scaun si apoi ma psst-aie sa vin pe scena sa ii ajut sa isi faca show-ul. Nu prea am chef. Sunt obosit. Ma gandesc putin. Ma decid pana la urma sa vin sa ii ajut, ca apoi sa observ ca nu sunt singurul din sala care se ridica in picioare. Ma simt putin tradat. Credeam ca aveau nevoie fix de mine. Ma asez descumpanit. Si cand te gandesti ca eram dispus sa fac trivialitatile alea pentru ca "<3" brandul respectiv...

Eh. Totul trece si se uita pana la urmatorul show.

Comentarii

  1. faptul ca nu mai am televizor cred ca spune ceva despre mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate doar ca nu te uiti la Cupa Mondiala, Turul Frantei si la ce mai face Halep :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh ... am aflat prea tarziu ... cand o sa mai apara asa reduceri?

    RăspundețiȘtergere
  4. N-as putea sa iti zic nimic cu siguranta. Mai pun pe blog cand mai primesc de la producatori informatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai secături peste tot. De ceva vreme televizorul a devenit bibelou, mă uit doar la ştiri din când în când, acum m-am mai uitat cu mondialul ăsta şi cam atât, în rest filme şi chestii legate de net.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cam așa funcționează social media justice

Dă play video-ului. Uită-te cele 5 minute. Bagă la cap ce vrei să bagi la cap și gândește-te câte revoluții de canapea am avut în ultimul an. Reclama asta era până într-un punct o reproducere fidelă a modului în care funcționează falsa asta agitație pe social media pentru diferite cauze.

Nervi. Cuvinte. Agitație. Totul preț de câteva zile până când vine următoarea criză. Nici n-ai timp să te apuci să schimbi ceva pentru că automat algoritmul îți împinge sub nas următorul lucru pe care să te enervezi fără vreo finalitate. Și tot așa ajungi apoi la sfârșit de an să faci doar un bilanț de like-uri, nu și de lucruri schimbate.

Și atunci de ce tot acest efort?

Mai ales când poți să o arzi pe burghezie și să faci lucrurile să se întâmple în jurul tău, nu pe Internet.

A întors-o la Tineretului - hack în jocul Metrorex 2018

Dacă e un lucru care aproape mi-a făcut capul să explodeze în 2018, atunci cu siguranță e vorba de momentul în care am aflat de hack-ul Unirii-Tineretului pentru atunci când serverele Metrorex dau p-afară. Pentru atunci când tot felul de amatori se opresc pe scara rulantă să facă poze pentru social media la aglomerația deja cotidiană.

Ei bine, atunci când tu strângi like-uri pe Facebook, veteranii fac uz de hack-ul ăsta și îți râd în nas când nici în al 4-lea metrou spre Pipera n-ai fost în stare să urci. Și tot ce trebuia să faci era atât de simplu: să iei metroul o stație invers, spre Tineretului, ca apoi să te urci în metroul spre Pipera de acolo fără îmbulzeală și nervi. Bum!! Mindfuck total.

Hai că vă las câteva clipe să vă reveniți de la aceasta incursiune în afara cubului...

#10yearchallenge, păi nu?

Între pozele astea sunt 10 ani diferență și cel puțin o mână de gel în minus. E posibil să fie și vreo 2-3 kilograme în minus în a doua, dar astea sunt doar speculații.

Uitându-mă la ce au pus ceilalți oameni pe hashtag nu îmi dau seama dacă e de bine sau de rău că diferențele sunt atât de mici. E ca și cum n-am înțeles nimic din ăștia 10 ani.