IKEA & ALS Ice Bucket Challenge
S-au intamplat doua lucruri interesante saptamana trecuta, primul dintre ele fiind lansarea noului catalog IKEA. Acesta, pentru al 3-lea an conscutiv, vine cu o extensie digitala ce iti permite sa vezi continut video si sa pozitionezi (cu ajutorul augmented reality) peste 300 de produse prin casa.
M-am jucat putin cu aplicatia si pot sa va zic ca e foarte sensibila la lumina si umbre, dar dupa ce ii faci toate hatarurile... are rezultate spectaculoase. In plus, versiunea digitala a catalogului e deja prezent in aplicatie - asta daca nu vrei sa mai astepti pana pe 7 septembrie sa iti fie livrat unul dintre cele 905 000 exemplare.
A doua chestie despre care doream sa scriu este ALS Ice Bucket Challenge - un viitor capitol in manualele de marketing. Ma cam arunc putin in afirmatii, avand in vedere ca respectiva campanie are putin peste o saptamana, dar deja top 5 cele mai vizualizate filmulete de pe YouTube (din cele peste 235 000) au peste 16 milioane de views.
Ce este ALS Ice Bucket Challenge? O provocare lansata de o organizatie non profit pentru a strange fonduri si a face mai cunoscute efectele sclerozei laterale amiotrofice (ALS). Provocarea in sine consta in a iti turna o galeata cu apa si gheata in cap, iar apoi sa donezi 100$ si sa provoci 1-3 persoane sa faca acelasi lucru in urmatoarele 24 de ore. Respectivele persoane pot sa accepte (si la randul lor au ocazia sa provoace pe altii) sau sa refuze, dar sa doneze cei 100$. Simplu si elegant, mai ales pe caldura de afara.
Eh. Aceasta "joaca" a explodat in ultimele zile prin Statele Unite ale Americii.Zeci Sute de vedete, politicieni si sportivi au acceptat aceasta provocare. Pe multi ma asteptam sa ii vad cu o galeata cu gheata in cap, dar au fost o gramada care m-au lasat cu gura cascata.
Jeff Bezos (CEO Amazon.com), Larry Page (Google), Sergey Brin (Google), Bill Gates (ex Microsoft), Satya Nadella (CEO Microsoft), Mark Zuckerberg (CEO Facebook), Steven Spielberg si Oprah Winfrey - sunt doar cateva dintre personajele care au acceptat provocarea si m-au surprins. Nu sunt singurii. Pe wiki e o lista cu peste 220 vedete / persoane publice care au participat in ALS Ice Bucket Challenge. Impresionant, nu?
Cum de s-a raspandit atat de repede aceasta provocare? E fix ca un funny chain email: Il primesti de la un prieten (in cazul de fata te provoaca) si e destul de amuzant incat sa te decizi foarte repede (24 de ore) daca vrei participi ca sa il dai mai departe. In plus, este pentru o cauza nobila si toata lumea o face (inca). Win win as zice eu.
Daca v-am facut curiosi cu ALS Ice Bucket Challenge, puteti sa urmariti fenomenul pe YouTube sau pe site-ul oficial ALSA.
Epilog:
M-am jucat putin cu aplicatia si pot sa va zic ca e foarte sensibila la lumina si umbre, dar dupa ce ii faci toate hatarurile... are rezultate spectaculoase. In plus, versiunea digitala a catalogului e deja prezent in aplicatie - asta daca nu vrei sa mai astepti pana pe 7 septembrie sa iti fie livrat unul dintre cele 905 000 exemplare.
Bloggerii si presa au primit o editie super sized a catalogului. [Banana for scale] |
Ce este ALS Ice Bucket Challenge? O provocare lansata de o organizatie non profit pentru a strange fonduri si a face mai cunoscute efectele sclerozei laterale amiotrofice (ALS). Provocarea in sine consta in a iti turna o galeata cu apa si gheata in cap, iar apoi sa donezi 100$ si sa provoci 1-3 persoane sa faca acelasi lucru in urmatoarele 24 de ore. Respectivele persoane pot sa accepte (si la randul lor au ocazia sa provoace pe altii) sau sa refuze, dar sa doneze cei 100$. Simplu si elegant, mai ales pe caldura de afara.
Eh. Aceasta "joaca" a explodat in ultimele zile prin Statele Unite ale Americii.
Jeff Bezos (CEO Amazon.com), Larry Page (Google), Sergey Brin (Google), Bill Gates (ex Microsoft), Satya Nadella (CEO Microsoft), Mark Zuckerberg (CEO Facebook), Steven Spielberg si Oprah Winfrey - sunt doar cateva dintre personajele care au acceptat provocarea si m-au surprins. Nu sunt singurii. Pe wiki e o lista cu peste 220 vedete / persoane publice care au participat in ALS Ice Bucket Challenge. Impresionant, nu?
Cum de s-a raspandit atat de repede aceasta provocare? E fix ca un funny chain email: Il primesti de la un prieten (in cazul de fata te provoaca) si e destul de amuzant incat sa te decizi foarte repede (24 de ore) daca vrei participi ca sa il dai mai departe. In plus, este pentru o cauza nobila si toata lumea o face (inca). Win win as zice eu.
Daca v-am facut curiosi cu ALS Ice Bucket Challenge, puteti sa urmariti fenomenul pe YouTube sau pe site-ul oficial ALSA.
Epilog:
On August 18, 2014, the ALS Association announced that it had received 11.66€ million in donations compared to 1.34€ million during the same time period (July 29 to August 18) in the prior year. These donations came from both existing donors and 307,598 new donors to the Association.[16]
Comentarii
Trimiteți un comentariu