Treceți la conținutul principal

Cum convingi ca blogger oamenii sa mearga la vot? Simplu: Nu poti!

Desi sunt laudabile toate initiativele de gen pe care le-am vazut prin blogosfera, nu mi se pare ca vor avea rezultatul scontat. O zic cu o urma de regret, ca si eu am incercat in trecut sa conving oamenii sa isi exercite dreptul de a vota, dar chestia asta nu functioneaza. Va zic si de ce!

Sa luam ca exemplu audienta acestui blog. Ii excludem pe toti care nu stiu ca acesta e un blog. Apoi continuam sa ii eliminam pe cei care au ajuns cumva din google intamplare aici - oamenii n-au timp de asta. Ei au treaba lor si sper ca i-am ajutat sa si-o rezolve. Multimea inca pare ok asa ca scapam hateri, oameni care intra sa vada daca am murit sau nu si alte personaje care nu pun prea multa incredere in ceea ce scriu. Sa nu judecam! E o forma moderna de masochism si cineva trebuie sa o faca si pe asta.

Dupa aceste reduceri spectaculoase raman cu voi. Pe cativa va stiu, pe multi va banuiesc - in orice caz... va suspectez de inteligenta. Nu incerc sa va periez ca sa mai veniti pe la mine, dar asta e imaginea pe care imi place sa o am in cap cand scriu cate ceva. Si de fapt aici intervine problema.

Eu nu-mi imaginez cum niste oameni dupa chipul si asemanarea mea ar putea sa fie convinsi sa mearga la vot. Nu ii vad asteptand in fata browserului si spunandu-si "Fir-ai al dracu nihasa! Scrie ceva despre mersul la vot ca nu stiu daca sa ma duc sau nu". Decizia lor deja exista, iar eu nu simt ca as putea sa o schimb cu toate argumentele din lume. Asa ca de ce m-as chinui?

Nu mai bine vedem un video amuzant?



Ha! Capcana. You just got #VinoLaVot-rolled!

In loc de incheiere, voi raspunde la o intrebare care nu este pe buzele tuturor. Da. Voi merge la vot.

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…