Treceți la conținutul principal

Cum convingi ca blogger oamenii sa mearga la vot? Simplu: Nu poti!

Desi sunt laudabile toate initiativele de gen pe care le-am vazut prin blogosfera, nu mi se pare ca vor avea rezultatul scontat. O zic cu o urma de regret, ca si eu am incercat in trecut sa conving oamenii sa isi exercite dreptul de a vota, dar chestia asta nu functioneaza. Va zic si de ce!

Sa luam ca exemplu audienta acestui blog. Ii excludem pe toti care nu stiu ca acesta e un blog. Apoi continuam sa ii eliminam pe cei care au ajuns cumva din google intamplare aici - oamenii n-au timp de asta. Ei au treaba lor si sper ca i-am ajutat sa si-o rezolve. Multimea inca pare ok asa ca scapam hateri, oameni care intra sa vada daca am murit sau nu si alte personaje care nu pun prea multa incredere in ceea ce scriu. Sa nu judecam! E o forma moderna de masochism si cineva trebuie sa o faca si pe asta.

Dupa aceste reduceri spectaculoase raman cu voi. Pe cativa va stiu, pe multi va banuiesc - in orice caz... va suspectez de inteligenta. Nu incerc sa va periez ca sa mai veniti pe la mine, dar asta e imaginea pe care imi place sa o am in cap cand scriu cate ceva. Si de fapt aici intervine problema.

Eu nu-mi imaginez cum niste oameni dupa chipul si asemanarea mea ar putea sa fie convinsi sa mearga la vot. Nu ii vad asteptand in fata browserului si spunandu-si "Fir-ai al dracu nihasa! Scrie ceva despre mersul la vot ca nu stiu daca sa ma duc sau nu". Decizia lor deja exista, iar eu nu simt ca as putea sa o schimb cu toate argumentele din lume. Asa ca de ce m-as chinui?

Nu mai bine vedem un video amuzant?



Ha! Capcana. You just got #VinoLaVot-rolled!

In loc de incheiere, voi raspunde la o intrebare care nu este pe buzele tuturor. Da. Voi merge la vot.

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Internetul e un loc plin de pericole pentru minori, iar mulți adulți nu știu asta

Știai că pe YouTube există o comunitate bogată de pedofili care salivează  la video-urile uploadate de fetițele de 8 ani?

Sau că Facebook-ul duhnește de tot felul de prădători sexual care o ard incognito pe tot felul de grupuri de școlari-liceeni? 
Deși nici n-are bine buletin de câteva zile, fii-tul e deja versat în arta sextingului pe Snapchat? Hashtag send nudes. 
Că pe Twitch e la ordinea zilei să plătești pentru a vedea mai multă piele de la streamerițe mai mult sau mai puțin minore? 
Ori că influencerul favorit a lui ăla mic tocmai l-a convins să îți fure cardul de credit pentru a cumpăra curency pe un site de skin-uri de Counter Strike?

Că are un coleg meschin de clasă care îi face meme-uri și îl dă pe grupul de WhatsApp unde toată lumea îl ia la mișto?

Și că frecvent e victima cyber bulling-ului atunci când se joacă jocuri online?

Sau că statistic vorbind, din cei 1000 de prieteni pe care îi ai pe Facebook, cel puțin 10 au făcut zoom pe poza pe care ai uplodat-o de la mare și …

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

Ricoh ia nota zece pentru marketing emotional

Surprinzător, cu acest teaser ce are puțin peste 5000 de vizualizări.

De fapt nici nu pot să spun că este un teaser. E mai mult un manifest pentru Ricoh GR III, upgrade-ul unei săpuniere excelente pentru fotografia de stradă. Cameră ce brusc a urcat foarte sus pe whishlist-ul meu de anul acesta.

Slow clap.

Bravo.