Treceți la conținutul principal

Pentru oracol: "Care e regizorul tau preferat?'

Pana acum vreo doua saptamani, Guy Ritchie era raspunsul la intrebarea "Care e regizorul tau preferat?'. S-a strecurat singurel pe cea mai inalta pozitie dupa ce am vazut Snatch si inca vreo doua filme de gen. Sa ocupi topul cu doua filme de acum 13-14 ani este cam abuziv, mai ales cand ultimele realizari sunt cel mult mediocre. Asa se intampla in iubirile astea adolescentine. Totusi, din fericire pasiunea asta mai si dispare cu timpul.

Dispare si mai repede daca ai pe cineva precum Wes Anderson1 care timp de 10 ani tot sapa la fundatia acestui top. La inceput aproape imperceptibil, iar apoi din ce in ce mai insistent. Explozia de culori, simetria, stangacia calculata a personajelor sau pov-urile motorizare sunt doar cateva dintre lucurile care tradeaza in cateva secunde un film de Wes Anderson.

De ce am simtit nevoia sa astern pe blog aceasta schimbare? Mi se parea ca Facebook-ul este prea efemer pentru a impartasi aceasta schimbare total inutila pentru oricine altcineva in afara de mine. In plus, n-am mai asternut cam de mult pe blog niste insemnari de genul asta.

Bonus!

Tutorial de 60 de secunde despre cum arata un film / reclama de Wes Anderson.






1 mai multe informatii despre regizor pe wiki

Comentarii

  1. Sunt in asentimentul tau in ce il priveste pe Wes Anderson, mi se pare ca face filme din ce in ce mai bune. Grand Budapest e preferatul meu pana acum.


    Apropo de Grand Budapest, e un hotel interesant care se vede pe fereastra in reclama de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici cu Moonrise Kingdom nu-mi este rusine, mai ales ca l-am vazut dupa Grand Budapest. As putea spune ca mi-a placut chiar mai mult datorita naivitatii personajelor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…