Treceți la conținutul principal

Lansari: Tuborg Christmas Brew, Beef Gourmet, Chicken Cordon Bleu si Ziua Z

Se intampla niste lansari zilele astea, asa ca mi-am zis ca n-ar fi rau sa zic cate ceva de ele pe blog.

Prima lansare este un overdue din partea mea de aproape 20 de zile, dar scuza e ca abia zilele astea am inceput sa vad produsul mai des prin baruri si supermarket-uri. E vorba de Tuborg Christmas Brew! Yay. A venit berea de sarbatori.


Rosiatica, putin mai tare (5.6%) si cu o aroma de care iti aduci aminte cu placere - Tuborg Christmas Brew este berea care ma "enerveaza" cel mai mult. Ea si cu Delirium Noel. Nu apreciez deloc ideea de editie limitata la o bere pentru ca nu poti sa o degusti de fiecare data cand doresti. De ce trebuie sa fie neaparat Craciunul pentru ca gusta putin din spiritul de sarbatori?

Oricum, cred ca trebuie sa zic ca este de pe 7 noiembrie lansata. A fost o nebunie vinerea aia: s-a mers la fabrica, toata lumea era imbracata ca pentru un Craciun albastru, degustat responsabil, redegustat iresponsabil, toata lumea canta, s-a plecat cu camioanele care transportau primele sticle de TCB, party in Centru Vechi. A fost foarte greu :)))

Partea buna ca avem vreo 35 zile oficiale de a ne bucura de ea. In 2015 intram cu berea cumparata inainte. O singura rugaminte am inainte sa continui cu insiruirea lansarilor. Nu dati click pe link-ul de mai sus. Sunt la al  9-lea repeat deja :)


Urmatoarea lansare se intampla vineri (28 noiembrie) la McDonald’s si consta in 2 sandvisuri Chicken Cordon Bleu si Beef Gourmet. Pe cel de vita l-am incercat aseara si am fost surprins de gustul intepator. Nu prea este un lucru de care te lovesti des la Mc. Se mai intampla pe la ocazii din acestea limitate sa mai prinzi un sos barbecue sau grill, dar in general evita sa incline prea mult balanta in directia asta a spiciness-ului.

Cred ca joaca la un pariu sigur: sunt multi care afirma ca ar vrea ceva foarte intepator, ca apoi sa bulbuce ochii la ceva de o mie doua pe scara Scoville. Desi Beef Gourmet-ul e o tentativa pentru genul asta de oameni, mie mi-a placut. Rezonabil de mare, cat de cat chipes (totusi Big Mac-ul arata mai bine) si cu un mix placut de carne de vita, branza, ceapa si castraveti murati. Pana pe 8 ianuarie sa te tot bucuri de el.

Nu ma intrebati de cel de pui pentru ca nu am incercat si oricum nu inteleg rostul unui pui intr-un burger :)


Dupa bautura si mancare parca ar merge un documentar despre Al Doilea Razboi Mondial. Mai ales daca e vorba de debarcarea in Normandia - operatiunea favorita a tuturor oamenilor care au auzit de WW2. Ah. Care este operatiunea mea favorita din razboiul respectiv? Market Garden.

Cu toate astea, cei de la History promit un documentar interesant despre Normandia - cu filmari color si toate cele.  Se numeste Ziua Z: Filmele pierdute si se difuzeaza in fiecare sambata de la ora 21 cu startul pe 6 decembrie.

Daca e sa ma intrebi pe mine, ziua aleasa nu este tocmai inspirata. Pentru mine un documentar despre Al Doilea Razboi Mondial s-ar potrivi cu o zi de marti, poate chiar joi. In niciun caz n-as pune sambata de la ora 9 , dar sa speram ca e in reluare duminica de la ora 12 (intocmai cum este acum programul).

Poate ti se pare ciudata alaturarea acestor lansari, dar asculta-ma ce zic: bere, sandvisuri si Al Doilea Razboi Mondial merg mana in mana intr-un weekend lenes :)

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…