Treceți la conținutul principal

Lansari: Tuborg Christmas Brew, Beef Gourmet, Chicken Cordon Bleu si Ziua Z

Se intampla niste lansari zilele astea, asa ca mi-am zis ca n-ar fi rau sa zic cate ceva de ele pe blog.

Prima lansare este un overdue din partea mea de aproape 20 de zile, dar scuza e ca abia zilele astea am inceput sa vad produsul mai des prin baruri si supermarket-uri. E vorba de Tuborg Christmas Brew! Yay. A venit berea de sarbatori.


Rosiatica, putin mai tare (5.6%) si cu o aroma de care iti aduci aminte cu placere - Tuborg Christmas Brew este berea care ma "enerveaza" cel mai mult. Ea si cu Delirium Noel. Nu apreciez deloc ideea de editie limitata la o bere pentru ca nu poti sa o degusti de fiecare data cand doresti. De ce trebuie sa fie neaparat Craciunul pentru ca gusta putin din spiritul de sarbatori?

Oricum, cred ca trebuie sa zic ca este de pe 7 noiembrie lansata. A fost o nebunie vinerea aia: s-a mers la fabrica, toata lumea era imbracata ca pentru un Craciun albastru, degustat responsabil, redegustat iresponsabil, toata lumea canta, s-a plecat cu camioanele care transportau primele sticle de TCB, party in Centru Vechi. A fost foarte greu :)))

Partea buna ca avem vreo 35 zile oficiale de a ne bucura de ea. In 2015 intram cu berea cumparata inainte. O singura rugaminte am inainte sa continui cu insiruirea lansarilor. Nu dati click pe link-ul de mai sus. Sunt la al  9-lea repeat deja :)


Urmatoarea lansare se intampla vineri (28 noiembrie) la McDonald’s si consta in 2 sandvisuri Chicken Cordon Bleu si Beef Gourmet. Pe cel de vita l-am incercat aseara si am fost surprins de gustul intepator. Nu prea este un lucru de care te lovesti des la Mc. Se mai intampla pe la ocazii din acestea limitate sa mai prinzi un sos barbecue sau grill, dar in general evita sa incline prea mult balanta in directia asta a spiciness-ului.

Cred ca joaca la un pariu sigur: sunt multi care afirma ca ar vrea ceva foarte intepator, ca apoi sa bulbuce ochii la ceva de o mie doua pe scara Scoville. Desi Beef Gourmet-ul e o tentativa pentru genul asta de oameni, mie mi-a placut. Rezonabil de mare, cat de cat chipes (totusi Big Mac-ul arata mai bine) si cu un mix placut de carne de vita, branza, ceapa si castraveti murati. Pana pe 8 ianuarie sa te tot bucuri de el.

Nu ma intrebati de cel de pui pentru ca nu am incercat si oricum nu inteleg rostul unui pui intr-un burger :)


Dupa bautura si mancare parca ar merge un documentar despre Al Doilea Razboi Mondial. Mai ales daca e vorba de debarcarea in Normandia - operatiunea favorita a tuturor oamenilor care au auzit de WW2. Ah. Care este operatiunea mea favorita din razboiul respectiv? Market Garden.

Cu toate astea, cei de la History promit un documentar interesant despre Normandia - cu filmari color si toate cele.  Se numeste Ziua Z: Filmele pierdute si se difuzeaza in fiecare sambata de la ora 21 cu startul pe 6 decembrie.

Daca e sa ma intrebi pe mine, ziua aleasa nu este tocmai inspirata. Pentru mine un documentar despre Al Doilea Razboi Mondial s-ar potrivi cu o zi de marti, poate chiar joi. In niciun caz n-as pune sambata de la ora 9 , dar sa speram ca e in reluare duminica de la ora 12 (intocmai cum este acum programul).

Poate ti se pare ciudata alaturarea acestor lansari, dar asculta-ma ce zic: bere, sandvisuri si Al Doilea Razboi Mondial merg mana in mana intr-un weekend lenes :)

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…