Treceți la conținutul principal

Eu ce personaj ar trebui sa fiu?

Am fost aseara la cea mai hipstareasca petrecere a momentului. Regulamentar la MNAC, regulamentar cu un teasing foarte misto si muzica pe semi underground - genul de eveniment care strange la crème de la crème in materie de hip, cool si hipsterish.  Ce am cautat eu acolo? Pai aici vroiam sa ajung.

Cam 90% din cei prezenti erau niste personaje. Fie ca vorbim de designer-ul de moda care a venit in pijama, de fata in rochie de camuflaj si cu masca pe fata, de baiatul care parea ca tocmai venise de la un concurs de echitatie, de tipa steam punk, the mexican gang member - el esse!  sau de hipster royalty - toti acesti oameni erau personaje despre care auzi povesti susotite.

Fiind si eu chemat datorita factorului de coolness pe care presupun ca il am, au inceput sa apara intrebari in mintea mea. Eu ce personaj ar trebui sa fiu? Ca intre noi fie vorba, trebuie sa fiu si eu un personaj. Oricat de mult mi-ar placea mie sa cred ca reprezint factorul de deviatie zero, undeva aseara cineva s-a uitat la mine si m-a aratat cu degetul. Oare ce a zis?

Noile Marlboro-uri si design-ul lor minimalist
In alta ordine de idei si cu dileme mai putine, petrecerea era pentru anuntarea noului design al pachetului de tigari Marlboro. Design care nu prea imi place. Apreciez ca este minimalist si in general imi place foarte mult simplitatea, dar mi se pare ca e pacat sa renunti la o imagine care te defineste pe tine ca brand in memoria colectiva. Stiti despre ceea ce vorbesc. Cand auzi Marlboro te gandesti automat la pachetul deja devenit clasic, parca il vezi si in reclama.

Cat despre petrecere si teasing am numai lucruri bune de zis. Faptul ca multi au crezut pana in ultima zi clipa ca este vorba de o petrecere Converse, inseamna ca ti-ai facut treaba destul de bine. Pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc o sa fac un scurt rezumat. Primeai un telefon unde erai intrebat cat porti la pantofi, ulterior primeai prin curier un singur Converse All Stars rosu care te invita sa ii gasesti perechea la acest party.

Santaj emotional sau o strategie foarte buna de a te face curios, m-am trezit intrebandu-ma pentru ce naiba e party-ul. Pentru Converse era prea pe fata. Johnny Walker parca avea ceva cu rosu si mesajul keep walking. Hmmm ce sa fie, ce sa fie? Nu mi-a trecut prin cap ca e pentru noul Marlboro. Am aflat asta cu vreo 4-5 zile inainte de la o mica barfa. Asa ca vreau sa zic inchei cu un jos palaria pentru idee si implementare.

Note to self: Recupereaza si apuca-te de vizitat locuri hipstaresti ca ramai in urma cu tendintele in ce e cool!

Comentarii

Postări Populare

Căsătoria = un bărbat + o femeie fără copil

Știu că alt subiect e mai hot zilele astea, dar ăla e deja supra-dezbătut de bula mea fără vreo concluzie maiestoasă referitor la cum ar trebui procedat pentru a transmite un mesaj. Pentru că în esență despre asta e vorba, nu despre a câștiga sau a pierde, așa că nu voi dezbate momentan subiectul ăsta.

M-am uitat luni seara la Gospodar Fără Pereche când fermierii noștri și-au întâlnit pretendentele, urmând ca apoi să treacă printr-un speed dating de 2 minute pentru a se convinge că au cele necesare pentru a le deveni neveste.

Spre surprinderea mea, factorul decizional al ediției din acest an a fost dacă au sau nu copil. În episodul de luni mai toate care aveau s-au întors acasă. Zic surprinzător pentru că în ediția trecută, atunci când mamele erau cele care luau deciziile de eliminare, principalul lucru care trimitea fetele acasă era dacă știu sau nu să facă de mâncare. Puișorul lor trebuia să mănânce bine.

Cum ziceam, la ediția asta lucrurile au prezentat o față mai meschină a societ…

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…