Detergent de vase cu sau fara dramatizare creativa?
Daca te uiti mai mult la televizor in pauzele de reclame iti dai seama ca singurul lucru care poate sa enerveze o femeie este un maldar de vase nespalate. Intra in bucatarie si imediat baga un *beeeeeep* cand vede everestul de grasime. Este practic punctul cel mai inalt de stres al zilei care oricum a inceput destul de prost cu statul pe toaleta 8 ore si apoi a culminat apoi cu o durere brusca de cap.
E greu sa fii femeie casatorita in reclamele TV. Viata ta e un calvar lipsit de distractie sau de me time. Daca erai in schimb mai tinerica si neprihanita, puteai sa stai cu baietii pana dimineata la o cafea, la o bere pe plaja sau in tot felul de astfel de situatii de distractie ca +1 pentru un barbat. Din pacate ti-a trebuit tie verigheta. Na! Spala acum!
Totusi, toate reclamele au final fericit si brusc apare un personaj dubios ce ii ofera solutia magica: detergentul de vase X. Cu el poti sa cureti usor extravaganta aia cu 3 tipuri de grasime sau strachinile alea uitate de la Cina cea de Taina. Pentru ca astea vezi in reclame - vase murdare cum eu nu am vazut vreodata.
Nu contest utilitatea acestor detergenti de vase, chiar si eu ii folosesc cu succes, doar ca reclamele sunt cel putin mincinoase. Nu dai niciodata cu beretele si vasul luceste din prima.
Nu este niciodata atat de simplu de curatat nici macar 10% din ce dezastru pe care il arata ei in reclame. Si asta pentru ca nicio reclama nu te invata tehnica asta secreta ce apare pe ecran tot timpul: dramatizare creativa.
Pui doi stropi de dramatizare si bum ai o femeie fericita ce a spalat singura vreo mie si ceva de fafurii si brusc i-au disparut si fulgerele din zona abdominala si a capului. Aproape magic.
Concluzia e doar una singura. Daca o vezi tafnoasa, inseamna ca nu mai are detergent de vase. Fa-ti un bine si pastreaza tot timpul o rezerva la indemana ca sa ai liniste in casa.
Comentarii
Trimiteți un comentariu