Treceți la conținutul principal

Detergent de vase cu sau fara dramatizare creativa?


Daca te uiti mai mult la televizor in pauzele de reclame iti dai seama ca singurul lucru care poate sa enerveze o femeie este un maldar de vase nespalate. Intra in bucatarie si imediat baga un *beeeeeep* cand vede everestul de grasime. Este practic punctul cel mai inalt de stres al zilei care oricum a inceput destul de prost cu statul pe toaleta 8 ore si apoi a culminat apoi cu o durere brusca de cap.

E greu sa fii femeie casatorita in reclamele TV. Viata ta e un calvar lipsit de distractie sau de me time. Daca erai in schimb mai tinerica si neprihanita, puteai sa stai cu baietii pana dimineata la o cafea, la o bere pe plaja sau in tot felul de astfel de situatii de distractie ca +1 pentru un barbat. Din pacate ti-a trebuit tie verigheta. Na! Spala acum!

Totusi, toate reclamele au final fericit si brusc apare un personaj dubios ce ii ofera solutia magica: detergentul de vase X. Cu el poti sa cureti usor extravaganta aia cu 3 tipuri de grasime sau strachinile alea uitate de la Cina cea de Taina. Pentru ca astea vezi in reclame - vase murdare cum eu nu am vazut vreodata.

Nu contest utilitatea acestor detergenti de vase, chiar si eu ii folosesc cu succes, doar ca reclamele sunt cel putin mincinoase. Nu dai niciodata cu beretele si vasul luceste din prima.

Nu este niciodata atat de simplu de curatat nici macar 10% din ce dezastru pe care il arata ei in reclame. Si asta pentru ca nicio reclama nu te invata tehnica asta secreta ce apare pe ecran tot timpul: dramatizare creativa.

Pui doi stropi de dramatizare si bum ai o femeie fericita ce a spalat singura vreo mie si ceva de fafurii si brusc i-au disparut si fulgerele din zona abdominala si a capului. Aproape magic.

Concluzia e doar una singura. Daca o vezi tafnoasa, inseamna ca nu mai are detergent de vase. Fa-ti un bine si pastreaza tot timpul o rezerva la indemana ca sa ai liniste in casa.

Comentarii

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…