Treceți la conținutul principal

You are a kite dancing in a hurricane, Mr Bond

Iti dai seama ca incepi sa ai o problema cu franciza in momentul in care sponsorii au reclame mai pe brief fata de filmul pe care il faci tu. Desigur ca vorbesc de noul Bond, James Bond - film pe care l-am vazut aseara cu un sac de asteptari alaturi.

Asteptari pe care n-am putut sa le rontai in timpul filmului pentru ca Bondul de pe ecran nu imi livra acea experienta cu care m-au obisnuit ceilalati 24. Si aici vorbesc de superficialitatea aia romantica a genului asta de film: lucruri trase de par pe care esti dispus sa le crezi de dragul personajului de pe ecran.

Exact. Ce credeati? Ca Bond farmeca doar domnisoarele din film? Flirtul asta cu spectatorii si dorinta de a le oferi mereu ceea ce isi doreau este lucrul care a facut seria populara.

Aseara in schimb am vazut un Bond putin sictirit de faptul ca iar salva lumea. Grabit si lipsit de gadget-uri. De austeritate. De pre restructurare. Un Bond care a aruncat un Te iubesc dupa nici o saptamana de cand a cunoscut fata. Un Bond care aproape ca isi doreste sa se pensioneze si sa se apuce de agricultura si turnat mini bondzi. Practic un Bond mai feminin ca niciodata.



Reclama asta la Heineken de 1.5 minute este in esenta mai Bond-ish ca intreg Spectre-ul de 148, iar asta e un motiv de rusinica pentru orice scenarist/regizor.

Chiar este atat de prost filmul? Nu. Sunt eu doar foarte critic cu lucrurile la care tin, iar la tine tineam ba Bondule. Sper doar ca urmatorul sa fie aproape de clasici si vom lasa Spectre-ul in cutia cu amintiri despre care nu vom vorbi niciodata.

Comentarii

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…