Treceți la conținutul principal

De ce ești haplea, boss?


Zilele trecute la ceas de seară, un magazin online de pe la noi gresește prețul unui telefon cu un ordin de mărime. În loc să fie 2200 și ceva lei, era doar 220 și ceva - așa că isteria pe Internete s-a dezlănțuit și lumea începe să își comande câte un telefon de backup. Conform comunicatului lor de presă (e vorba de Quickmobile dacă e cineva curios), aproape 3000 de oameni au plasat comenzi pe care nu le vor livra vreodată pentru că legislație și pentru că disclaimer pe site.

Am fost și eu unul dintre cei 3000 pentru că a fost prima oară când eram pe fază când se greșea un preț și mi-am zis că nu e momentul să ratez trenul cu cărniță pentru că trebuiau să își asume pierderea de 150 000 euro și să livreze telefoanele. Știam de legislație, dar mi-am zis că un click și o plată la livrare nu are cum să facă rău în caz că or să fie mai catolici decât Papa.

Ca mine au fost mulți și reacțiile ulterioare stau ca dovadă a acestui mod de gândire, dar printre oamenii normali s-au strecurat și niște hapleangii. Sunt cei care au comandat 4-6-10 telefoane, ca să fie, și tot ei au gura cea mai mare prin comentarii.



Băiatul asta, Valentin, a făcut brusc o pasiune pentru cele 10 telefoane pe care intenționa să le împartă cu nevasta, 2 foste, mama, sora, nepoata, coleg de birou și șofer (și nu, nu glumesc - chiar asa a zis). El e un caz clasic de haplea și practic e motivul pentru care țara asta a ajuns unde a ajuns!

Și nici măcar nu glumesc. Uite ce reacție vehementa are. Ceva desprins parcă din expunere.ro sau cum naiba se numește acum propaganda rusească pentru idioți.


De asta nu putem avea lucruri drăguțe...

Comentarii

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…