Treceți la conținutul principal

Bloggeri, hai să facem RSS feedul mișto iar!

Feedly pe Nexus 7 2013
Nu sunt cu multe feeduri la zi, dar cu cele ale blogurilor românești sunt.

Nu știu alții cum sunt, dar eu refuz cu stoicism să las Facebook sau alt 3rd party să decidă pentru mine dacă văd sau nu articolul bloggerului X. Îmi place să consum tot ce produce persoana respectivă așa că sunt dependent de feedurile RSS. Practic este singurul mod în care pot să fac asta eficient având în vedere că urmăresc 129 de blogguri românești, cam jumătate fiind active săptămânal.

A fost dramă când s-a închis google reader, dar până la urmă nu îmi este rușine nici cu Feedly. Și-a găsit loc în rutina de dimineață. De fapt el reprezintă rutina de dimineață. Cum alții citesc ziare dimineața, eu stau cu nasul în tabletă și mă uit la ce se mai scrie pe bloguri. Și aici vroiam să ajung.

Ca mine mai sunt doar câțiva dacă e să mă iau după datele mele din feedburner: în 2012 aveam ~750 abonați, acum in 2016 am 140. În nici 4 ani am pierdut 82% din abonații la RSS - trend care e oarecum reflectat și la nivel mondial în consumul de feeduri RSS. Așa că dacă am rămas o mână de consumatori vreau să vă propun o chestie.

Hai să nu mai dăm feeduri parțiale!

Înțeleg de ce ați făcut asta când feedurile erau pe val, se pierdea mult trafic, dar în 2016 cred că traficul ăla a ajuns neglijabil. Dacă până și eu îmi permit să pierd 140 de afișări pe articol, cu siguranță puteți și voi. Hai să nu îi mai chinuim cititorii avizi de bloguri. Merită să le facem viața puțin mai ușoară.

Dacă ești blogger și deja ai feedul full, îți mulțumesc. #ireadyou

Dacă nu îl ai full, debifează azi opțiunea! #freetheRSS

[LE] Tot pe același subiect au mai scris Corina și Răzvan.

Comentarii

Populare pe blog în ultima săptămână

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

In 8 luni de rulat tigari am economisit ...

Acum aproape 8 luni (fara 2-3 zile) m-am apucat sa imi rulez singur tigarile din motive financiare si de gust. Astazi am avut curiozitatea sa imi numar cutiile de filtre goale pe care le-am pastrat fix pentru postul asta. 16 cutii a cate 200 de filtre fiecare adica cam 3200 de tigari in 8 luni. Echivalentula a 160 de pachete de tigari. Wow. Mi se pare foarte mult. Dar tot raul spre bine. Lasati-ma sa va demonstrez.

Inainte fumam un pachet de tigari pe zi. M-am apucat acum de rulat tigari acum ~240 de zile si am fumat echivalentul a 160 de pachete de tigari. Drept urmare am fumat cu 80 de pachete mai putin decat inainte. Putin mai sanatos pentru ca tabachera mea scoate tigari subtiri si inainte eram cu Kent lung.

Notițe după Digitalium 2019

După ce anul trecut scriam că parcă s-au concentrat prea mult pe fentat algoritmul platformei, anul ăsta a fost totul atât de generic încât mă gândeam cu regret că n-ar strica niște growth hacking presărat peste prezentări.

În realitate problema e la mine pentru că Digitalium nu este gândită ca o conferință pentru cei care lucrează prin agenții de digital/pr/social media. Asta e lesne de înțeles când arunci un ochi prin sală și nu recunoști pe nimeni de la nicio altă agenție.

Așa că însemnarea asta nu are o direcție bine definită cui se adresează asa că rog să mi se scuze nevoie de a da mental copy paste într-o postare. Experții îmi vor critica notițele pentru că sunt prea banale, iar cei o țâră curioși nu vor înțelege mare lucru pentru că n-a fost un tutorial de digital.

Dar pentru că am promis cuiva că voi publica notițele, mă văd "forțat" să înșir câteva idei dezbătute luni la #Digitalium2019.

În contextul Instagram Ads, s-a vorbit despre cum reclamele trebuie să își dep…