Treceți la conținutul principal

Bloggeri, hai să facem RSS feedul mișto iar!

Feedly pe Nexus 7 2013
Nu sunt cu multe feeduri la zi, dar cu cele ale blogurilor românești sunt.

Nu știu alții cum sunt, dar eu refuz cu stoicism să las Facebook sau alt 3rd party să decidă pentru mine dacă văd sau nu articolul bloggerului X. Îmi place să consum tot ce produce persoana respectivă așa că sunt dependent de feedurile RSS. Practic este singurul mod în care pot să fac asta eficient având în vedere că urmăresc 129 de blogguri românești, cam jumătate fiind active săptămânal.

A fost dramă când s-a închis google reader, dar până la urmă nu îmi este rușine nici cu Feedly. Și-a găsit loc în rutina de dimineață. De fapt el reprezintă rutina de dimineață. Cum alții citesc ziare dimineața, eu stau cu nasul în tabletă și mă uit la ce se mai scrie pe bloguri. Și aici vroiam să ajung.

Ca mine mai sunt doar câțiva dacă e să mă iau după datele mele din feedburner: în 2012 aveam ~750 abonați, acum in 2016 am 140. În nici 4 ani am pierdut 82% din abonații la RSS - trend care e oarecum reflectat și la nivel mondial în consumul de feeduri RSS. Așa că dacă am rămas o mână de consumatori vreau să vă propun o chestie.

Hai să nu mai dăm feeduri parțiale!

Înțeleg de ce ați făcut asta când feedurile erau pe val, se pierdea mult trafic, dar în 2016 cred că traficul ăla a ajuns neglijabil. Dacă până și eu îmi permit să pierd 140 de afișări pe articol, cu siguranță puteți și voi. Hai să nu îi mai chinuim cititorii avizi de bloguri. Merită să le facem viața puțin mai ușoară.

Dacă ești blogger și deja ai feedul full, îți mulțumesc. #ireadyou

Dacă nu îl ai full, debifează azi opțiunea! #freetheRSS

[LE] Tot pe același subiect au mai scris Corina și Răzvan.

Comentarii

Postări Populare

Al Doilea Război Mondial și al său vlog săptămânal

Indy Neidell acum 4 ani a venit cu o idee genială pentru bărbați care au citit Sven Hassel în copilărie pasionații de istorie: un documentar cronologic pe YouTube pornit la comemorarea începutului Primului Război Mondial care săptămânal prezenta ce se întâmpla acum 100 de ani pe front. Practic e ca și cum ai urmări un mini jurnal de știri din timpul războiului.

4 ani mai târziu canalul are mai bine de 600 de video-uri care împreună au acumulat undeva pe la 145 de milioane de vizualizări, urmând ca acum în noiembrie să pregătească ultimul video odată cu terminarea războiului.  Primul video al proiectului a început puternic cu vreo 2.4 milioane de entuziaști, dar pe parcurs audiența s-a stabilizat pe la 140 000 de spectatori per episod.

Era de așteptat. Între cele două războaie, primul nu cred că este preferatul multora și scriind asta îmi dau seama cât de ușor poate să fie scos din context. Cu toate astea, cred că eram mai mulți care abia așteptam seria cu al Doilea Război Mondial să …

.calif se lansează la punct fix

Cele mai bune idei sunt în general extrem de simple și premizele de la care pleacă sunt pe înțelesul tuturor. Cam așa stă treaba și când vrei să faci o campanie mișto. Te gândești la niște insight-uri simple și încerci să construiești ceva mișto pe prima idee care îți trece prin cap. Idee care de mai multe ori decât e statistic acceptabil e și cea mai bună. Greul începe abia când vrei să convingi clientul de justețea cauzei tale.

Trecând peste produsele pe care le savurez ocazional cu plăcere, lucru care îmi place cel mai mult la Calif e că sunt fani ai ideilor astea simple. Îmi imaginez că discuția despre activarea de la Biz Seaside Camp a mers cam așa.
- Trebuie să facem ceva la camp că între timp ne-am rebranduit în .calif
- Punct. Punct și de la capăt. Punct fix. Hmmm.
- Ce mai e la punct fix? Săritura cu parașuta.
- Gata! Asta e.
- Luăm niște parașutiști să sară la punct fix.
.calif gen
- Haaahhahah. Haide să facem asta.  Și au făcut-o ieri.

Anul trecut livrau dill-uri și kebun…

Noroc cu datingul online pentru că altfel vedeam cupluri doar la zoo

Știu că nu s-a uitat nimeni aseară la #GospodarFărăPereche, dar aveți noroc cu mine că pot să vă fac un rezumat la ce se mai întâmplă în afara bulei. Ieri a fost prima emisiune unde gospodarii noștri single au dat pentru a nu știu câta oară cu realitatea crudă din zona de dating la țără. 

Oamenii noștri înainte de toate par să fie destul de muncitori. Unii cu mai mult noroc decât alții, dar în esență fiecare avea o curte îngrijită și o burtică de bere. Deci cumva înstăriți pentru că n-ai cum să fii sărac mort și să ai burtă de bere. Să faci burtă de bere este o investiție destul de mare de timp și bani.

Unii erau cu studii superioare, alții aveau ceva înclinații artistice, cert e că toți se curățau destul de bine într-un costum mai de Doamne-ajută sau măcar un trening din ăla mai bun. Personalități variate la fel de mult ca simțul umorului și al ridicolului pe care te aștepți să îl aibă o persoană care participă la o astfel de emisiune. Pe scurt, nici chiar Brad Pitts, dar nici Harve…